AndroidHealthClinic

Olympische Spelen: Basketball (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu eens kijken hoe USA Angola gaat slopen. :)
 
Wat ik leuk vind om te zien is dat al die top nba-spelers nu laten zien dat ze wel degelijk kunnen verdedigen. Vooral Kobe en Wade vallen in de verdediging op vind ik!
Soms is het wel een beetje rommelig, maarja niemand kan perfect spelen ,vooral als je bedenkt dat de tegenstander eigenlijk ook heel goed is, anders staan ze ook niet op de olympische spelen :D!

Gistere tegen Angola, met 25 punten gewonnen, gelukkig is er belgische tv!
valt niet over te zeggen eigenlijk, gewoon paar lekkere dunks tussen door enzo.
Boozer was wel opvallend slecht hehe en Deron Williams had echt veel dreiging als hij aan de bal was, mooi om te zien :D!
 
Dwyane Wade's verdediging is echt niet zo goed. Hij gokt voortdurend op steals. Als hij weer op een pass duikt maar mist, is het 5 tegen 4 en is heel de rotatie verdoet.
 
Dwyane Wade's verdediging is echt niet zo goed. Hij gokt voortdurend op steals. Als hij weer op een pass duikt maar mist, is het 5 tegen 4 en is heel de rotatie verdoet.

Oh als hij op de steal gokt, komt die er toch meestal weer voor omdat die snel genoeg is!
maarja iedereen maakt wel eens een verkeerde beslissing.

Maar ik zal er volgende wedstrijd wel meer opletten!
 
Ik vind alleen Kobe z'n defense echt goed. Williams, Wade, Paul en al die andere paupers kunnen hun mannetje niet voor hen houden en schuiven helemaal niet goed in de verdediging. Een simpele pick&roll verdedigen is al te moeilijk voor die jongens.

Maarja, als je Dwight Howard in je bucket hebt staan hoef je ook niet te verdedigen.

Trouwens.. als je een goede verdediger wilt zien: Ricky Rubio. Met zulke lange armen. De tering, die gast is zo goed. 17 jaar en nu al behoort hij tot de top point guards. Genieten die jongen.
 
Laatst bewerkt:
USA speelt iemand idee waar je kan kijken.. via justin.tv nog niet gevonden
 
Zit Amerika Live te kijken nu. 49-30(Bijna einde 2e quart) Tegen Griekenland. Haha man oh man, Amerika speelt met hun tegenstanders. Dit wordt een makkelijke Olympische Titel.
 
Laatst bewerkt:
Kwart over 4 USA-SPANJE ( sowieso op internet op tv ? meestal zend belgië het uit )

Verwachtingen ?

Ik ben toch voor de US. Verwacht wel een leuke wedstrijd
 
Ze wonnen maar Spanje vond ik belabberd spelen.
 
Ze wonnen maar Spanje vond ik belabberd spelen.

Goeiemorgen, en hoe?! :eek:

De US kan de gouden medaille echt niet meer ontgaan als ze zo doorgaan...mijn god.
 
Goeiemorgen, en hoe?! :eek:

De US kan de gouden medaille echt niet meer ontgaan als ze zo doorgaan...mijn god.

Stimmt, vorige keer ook tegen Angola of ? tegen de zone dacht ik echt ''potverdomme wat doen ze'' en nu paaste ze ze netjes weg. :D!
 
USA lijkt inderdaad te groeien. Ik ben ook niet de minste om USA ook complimenten te geven, want tering, wat waren ze goed tegen Duitsland en Angola.
 
Wie weet hoelaat op welk net morgen ? welke wanneer ? ( ja ik heb sport 1 alleen die site doet het niet hier )
 
Denk toch dat USA de titel gaat pakken. Ze zijn gewoon beter als de rest. Wat ik gezien heb, toch.
 
Denk toch dat USA de titel gaat pakken. Ze zijn gewoon beter als de rest. Wat ik gezien heb, toch.

Klopt als een bus! Ze spelen als het moet gewoon mooi samen en dan maken ze het verschikkelijk hard af :D! Ben benieuwd naar morgen!
 
Eurosport 14:30 USA - ARGENTINA!

:D!
 
Niet dus, k*t eurosport!
 
Weet iemand waar herhalingen of samenvattingen te zien zijn?
 
Back
Naar boven