XXL Nutrition

Olympische stang

Bezoekers in dit topic

osiris88

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
470
Waardering
0
Hallo, ik heb mijn oog laten vallen op een 2e hands olympische stang,

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
de eigenaar weet helaas niet tot hoeveel deze belastbaar is, is het normaal dat die stang zo ver doorbuigd bij 110 kilo? kwil me namelijk niet bekopen

thx alvast
 
Foto's doen 't niet, als het een 50mm stang is is die vrij zwaar belastbaar.
 
hoe werkt dat met die foto's lukt me steeds niet moet ik niet dei direct link bij imageshack gebruiken?
 
50mm stang is 300-700kg belastbaar;) alsie bij 110 al doorbuigt gaat er denk ik wat mis:cool:
 
een olympische baar kan normaal toch al wat hebben hoor
weird...
 
een enigszins fatsoenlijk halter heeft in die toestand zelfs met 200+ nog geen enkele buiging. Deze is dus al krom.
 
het lijkt me iig een erg goedkoop exemplaar, vergelijk 'm eens met de mijne:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn stang heeft 2.8cm doorsnede en als ik die andere bekijk schat ik 'm op 1.5cm...
 
225 vragen ze ervoor, 105 kilo schijven + stang en bankje
 
225 vragen ze ervoor, 105 kilo schijven + stang en bankje

hahahahahaha

voor 105 kg schijven geef je maximaal 105 EUR en die stang geef ik niet meer dan 30 EUR voor, hoewel ik ze eigenlijk zelfs niet zou willen kopen...

bied 175
 
225 vragen ze ervoor, 105 kilo schijven + stang en bankje


hahahahahaha

voor 105 kg schijven geef je maximaal 105 EUR en die stang geef ik niet meer dan 30 EUR voor, hoewel ik ze eigenlijk zelfs niet zou willen kopen...

bied 175


vind het ook wat duur hoor!

160 a 175 is mooi
 
is het echt zo'n raar bod dan? zijn rubberen schijven en tis toch echt een oly stang. nouja jullie zullen er wel meer verstand van hebben dan mij. maar ik denk echt niet dat ik die stang gaat breken:p meer als 200 kilo zal ik er niet aanhangen en het bankje lijkt mij ook erg netjes. Kheb net even bij mijn 30mm gekeken en daar heb ik 105 kilo aan gehangen en die buigt niet, de halterstandaards staan zo ver uit elkaar dat dat bijna niet eens kan, dat is bij het plaatje ook zo dus ik vind het erg vreemd.
Kijk het zit wat lastig, waar ik woon worden niet zo vaak zulke dingen aangeboden in de buurt. Kben nog afhankelijk van mn ouders kwa vervoer dus die hebben geen zin om een heel end te rijden. Maar ik heb eerst een mail gestuurd dat ik misschien wel geinteresseerd ben als de stang niet krom is. Kan altijd even kijken

Dus je raad het me af
 
is het echt zo'n raar bod dan? zijn rubberen schijven en tis toch echt een oly stang. nouja jullie zullen er wel meer verstand van hebben dan mij. maar ik denk echt niet dat ik die stang gaat breken:p meer als 200 kilo zal ik er niet aanhangen en het bankje lijkt mij ook erg netjes.
Kijk het zit wat lastig, waar ik woon worden niet zo vaak zulke dingen aangeboden in de buurt. Kben nog afhankelijk van mn ouders kwa vervoer dus die hebben geen zin om een heel end te rijden. Maar ik heb eerst een mail gestuurd dat ik misschien wel geinteresseerd ben als de stang niet krom is. Kan altijd even kijken

Dus je raad het me af

gewichten betaal je in de winkel 1euro per kg, als je goed zoekt heb je ze aan 50cent de kg
een stang zijn ook niet de grootste kosten...
 
is het echt zo'n raar bod dan? zijn rubberen schijven en tis toch echt een oly stang. nouja jullie zullen er wel meer verstand van hebben dan mij. maar ik denk echt niet dat ik die stang gaat breken:p meer als 200 kilo zal ik er niet aanhangen en het bankje lijkt mij ook erg netjes.
Kijk het zit wat lastig, waar ik woon worden niet zo vaak zulke dingen aangeboden in de buurt. Kben nog afhankelijk van mn ouders kwa vervoer dus die hebben geen zin om een heel end te rijden. Maar ik heb eerst een mail gestuurd dat ik misschien wel geinteresseerd ben als de stang niet krom is. Kan altijd even kijken

Dus je raad het me af

als je'm echt zo graag wilt ga ik je echt niet tegenhouden maar probeer toch wat af te bieden, meer dan 200 EUR mag je d'r echt niet aan geven...
 
tis niet dat ik m zo graag wil maar ik zoek er al een tijdje om en kwil geen rommel kopen. Dat heb ik namelijk snel:p als ik iets leuks zie dan wil ik het hebben en achteraf kom ik erachter dat t goedkoper kan. En dat is lullig.

Maar voor 200 euro raden jullie het me niet af?, of is het slimmer om een degelijk olympisch setje te halen bij helisports voor 200 euro en mijn oude marcy bankje + zelfgemaakte halterstangen (dik metaal) te houden
@ sanca: dan wil ik wel weten waar jij winkelt:p
 
Laatst bewerkt:
tis niet dat ik m zo graag wil maar ik zoek er al een tijdje om en kwil geen rommel kopen. Dat heb ik namelijk snel:p als ik iets leuks zie dan wil ik het hebben en achteraf kom ik erachter dat t goedkoper kan. En dat is lullig.

Maar voor 200 euro raden jullie het me niet af?,
@ sanca: dan wil ik wel weten waar jij winkelt:p

als ik jou was kocht ik deze bank voor 120 EUR Marktplaats.nl > olympische drukbank - Sport en Fitness - Fitness

en kocht ik voor 50 EUR een degelijke 2dehands oly halter en kocht ik voor de overige 55 euro 110 kg aan 2dehands gietijzeren halterschijven. Maar dat zou ik doen...
 
tis niet dat ik m zo graag wil maar ik zoek er al een tijdje om en kwil geen rommel kopen. Dat heb ik namelijk snel:p als ik iets leuks zie dan wil ik het hebben en achteraf kom ik erachter dat t goedkoper kan. En dat is lullig.

Maar voor 200 euro raden jullie het me niet af?,
@ sanca: dan wil ik wel weten waar jij winkelt:p

is imo toch standaardprijs?!
hier toch...
ik heb de meeste tweedehands voor een appel en een ei gekocht
 
Back
Naar boven