XXL Nutrition

om het leuk te maken:P, wie denk jij wel te kunnen hebben met de contest?

Bezoekers in dit topic

Het ging tog niet om je pysiek ? Maar om de vooruitgang in die 2 maanden ???
 
de meeste:P...zeker 75%...

GFG, Greg, Metal_chris, Sjekoog...de rest is peace op cake:P, ook jij Loo:P..nee jij bent populairder hier op dbb daarom win je maar we weten allebei dat ik anoniem zou winnen;)...
 
k*t, zie net dat kuki ook meedoet. dat gaat ook niet lukken...
 
massalah, micheal86, tiger, minnuh, a1s, sniper....

Die zijn een peace of cake? ;)
 
Vorig jaar was ik geloof ik 13e, dus ik hoop dit jaar hoger te eindigen. Alleen hebben we dit jaar denk ik meer en sterkere deelnemers dus het wordt nog spannend.
 
WTF! Doet dat blije k*tkonijn ook mee. Hmmm, zolang ik maar boven hem eindig, ben ik tevreden :)
 
de meeste:P...zeker 75%...

GFG, Greg, Metal_chris, Sjekoog...de rest is peace op cake:P, ook jij Loo:P..nee jij bent populairder hier op dbb daarom win je maar we weten allebei dat ik anoniem zou winnen;)...

:no:

Heb je weer ouwe fotos zitten bekijken toen de jonge adonis destructief bezig was, Loo is inmiddels onverwoestbaar.
 
Ik heb al gewonnen. Niemand boekt progressie, allemaal spuiten en slikken en tegelijkertijd ook nog eens zo lelijk als Paul Dillet.

Deze shit is in de pocket.
 
Als k mezelf realistisch vergelijk met velen dan hoop k top5 te halen....
 
Als ik eind volgende week de 105 kg kan aantikken, dan zijn zelfs de facial expressions van Tractortje niet bestand tegen mijn gebeeldhouwde fysiek.
 
de tering al ik maar niet laatste eindig dan schrap ik gelijk me naam.

laatste 3.5 weken nog even knallen op de cardio apparaten pffff word er schijt ziek van heb nu al 2 weken niet aan me dieet gehouden en weinig cardio gedaan.

meh dat word ook weer sochtends cardioen om 9 uur bleh op nuchtere maag
 
Als 'k laatste wordt maakt het niet veel uit. Ik ben 14 en heb alle tijd om door te bouwen.
Het gaat om ervaring en motivatie.
 
Ik vind dat ze wel nog een DBB contest mogen inlassen jaarlijks.

De motivatie die je ermee hebt is ongelooflijk,vele mensen waaronder ik willen niet op een podium staan maar hier dan zo'n wedstrijd onder elkaar,waar we elkaar toch al wat kennen is supah... niemand wil voor elkaar onder doen en dat maakt het een echte contest.
 
Ik vind dat ze wel nog een DBB contest mogen inlassen jaarlijks.

De motivatie die je ermee hebt is ongelooflijk,vele mensen waaronder ik willen niet op een podium staan maar hier dan zo'n wedstrijd onder elkaar,waar we elkaar toch al wat kennen is supah... niemand wil voor elkaar onder doen en dat maakt het een echte contest.

Er is nu van mei tot mei een 30 pounds challenge. Kan je tussentijds nog bij in stappen. Na mei 2010 starten ze een nieuwe challenge, ik geloof 2 maanden cutten. Is dat niets voor jou?
 
Ik vind dat ze wel nog een DBB contest mogen inlassen jaarlijks.

De motivatie die je ermee hebt is ongelooflijk,vele mensen waaronder ik willen niet op een podium staan maar hier dan zo'n wedstrijd onder elkaar,waar we elkaar toch al wat kennen is supah... niemand wil voor elkaar onder doen en dat maakt het een echte contest.

Klopt, het motiveert zeker!
 
Nou sjappendoedel, ik kan je wel vertellen dat je zojuist een 1 hebt verdient door al je k*t topics. Ga zo door!

Als 'k laatste wordt maakt het niet veel uit. Ik ben 14 en heb alle tijd om door te bouwen.
Het gaat om ervaring en motivatie.

Idd, hoe kun je in godsnaam vooruitgang verwachten na 1,5 jaar. Als je maar ervaren motivatie hebt dat is veel belangrijker.
 
Back
Naar boven