AndroidHealthClinic

Om welke reden zou jij een training overslaan

Om welke reden sla jij een training over ?


  • Totaal stemmers
    59

Bezoekers in dit topic

Lhunar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
90
Waardering
4
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
Zie poll, andere redenen mogen ook gepost worden :p.
 
Zie geen poll
 
geen zin, geen tijd.. het is ook maar een hobby natuurlijk ik ben geen pro
 
Als ik geen zin heb train ik niet, zelfs onder het trainen stop ik als ik merkt dat ik geen heb :)
 
Yup, gestemd!! Op alles maja :D dat was t goede antwoord :)

Als ik me te slap voel blijf ik wel eens thuis of een zeer lichte training, als ik ziek ben train ik ook niet, naja eigenlijk wel maar wordt dan nog zieker soms en soms niet :p, als mn vriendin wat samen wil doen zorg ik dat ik op een ander tijdstip kan trainen dus tja klopt ook niet eigenlijk :) hmmm mijn gym is nooit gesloten voor mij,....daar had ik dus ook niet op moeten stemmen :p het is wel k*t als mn fiets t niet doet en ik met de bus moet ofzo maja als alles t niet doet........uhmmmmm nee klopt ook niet dan ga ik lopen, maar als mn benen t niet doen ook naja dan ga ik niet ja :D en als de armageddon uitbreekt zal ik eerst ff langs mn vriendin gaan voor cardio :D en miss dan naar de gym :D
 
Als ik 2 dagen ziek thuis zit en loop te zweten als een malle. Toeval..
 
Wat een k*tpoll, meerdere opties...
 
Alleen als een super lekker wijf aanbelt en coïtus voorstelt. :rolleyes:Oh nee dan ga ik gewoon daarna trainen
 
Gym gesloten of andere veplichtingen.
 
Te moe, futloos en geen zin :p. Maar dat gebeurt meestal alleen als ik er al minimum 3 trainingen heb op zitten. Zoals timmeh al vermeld is het maar een hobby. Als er iets te doen is met maten durf ik ook eens skippen, al zal ik altijd proberen het er toch nog ergens tussen te krijgen.
 
Als de gym dicht is, of als ik/familie een ongeluk heb/heeft. Te moe ligt er maar net aan.. meestal pep ik mijzelf op en ga dan alsnog als ik te moe ben, slap idem dito.
Als ik ziek ben ga ik alsnog trainen (ligt er ook aan hoe ziek ik ben) (alleen vet klote dat ik geen homegym heb, ga hiervoor sparen, veel beter)
 
Nou alleen als ik echt ziek ben. En een hele enkele keer verplaats ik de training als de gym dicht is, en dan alsnog vraag ik of ik in de loods mag trainen
 
Ziek, auto stuk, gym gesloten of als er een wijf zich aandient om die te palen.
 
Alleen als een super lekker wijf aanbelt en coïtus voorstelt. :rolleyes:Oh nee dan ga ik gewoon daarna trainen

alsof je derna nog kan trainen :p
 
Back
Naar boven