MuscleMeat

Oma en Team Hell gaan naar de Loaded Cup

Bezoekers in dit topic

rapala

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2010
Berichten
101
Waardering
6
http://www.youtube.com/watch?v=-mb1M5y0DVk

Volg ons op Facebook en YouTube om op de hoogte te blijven van de competitie.
Oma is met een team atleten onderweg naar Denemarken om deel te nemen aan de Loaded Cup.
Vijf atleten zullen meedoen, en het zal live stream te volgen zijn op de site van Loaded Cup. Dus hou het in de gaten!
 
Ik wist niet dat Hell93 een team had..
 
Ha Sterk Team leuke Oma..
veel succes !!!
 
Blijft een knappe jongen die Dinos ;)
 
Succes ben benieuwd
 
Hahaha, Sniezel!

@Bricone, zojuist was de weigh in. Op de FB pagina staan foto's.
 
Laatst bewerkt:
Leuke initiatief Ensar. Keep us posted.
 
Ik dacht dat die 93 in Hell93 stond voor haar geboortejaar, niet haar leeftijd.
 
@ Ibo, thanks grote broer! Zal ik doen, beetje pr-werk kan nooit kwaad :D

Oma trollt Kai Greene
Kai backstage

Update:

10.00 uur 's ochtends was de pre-judging. De top 6 mocht later in de middag door naar de Finals, om 17.00 uur.

Uitslagen van Edwin en Kadir (-100kg klasse), Dinos (classic bb 180+) en Jimi (-90kg) zijn bekend:
Dinos en Jimi waren 's middags door naar de finale. Dinos heeft een derde plek behaald in zijn klasse.

Morgen komt Bianca Aanraad uit in de bikini klasse.
Wederom pre-judging om 10.00 uur en de finals om 15.00 uur.
Linkje naar de live stream voor de geïnteresseerden


Foto's pre-judging, BB -100kg met Kadir Özcan en Edwin van den Berg


Foto's pre-judging en finals, BB -90kg met Jimi Wesseling


Foto's pre-judging en finals, Classic BB met Dinos Bakirtsiz

1613979_1414642908804252_3162848208748923896_n.jpg


1619515_1414643028804240_2522575424688028873_n.jpg


10257696_1414437392158137_8946742052409010535_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nice! Dat is wat je noemt een seminar, volle bak.. Die Nathalia Melo mag er ook wel zijn :heart:
 
Jimmy heeft een hele mooie progressie gemaakt zeg.
Resterende teamleden zien er ook goed uit. Ze hebben goed geluisterd naar oma en hun huiswerk gedaan.
Damn…als ik dit weer zie, krijg ik toch wel kriebels om weer het podium op te gaan :(
 
Jimmy heeft een hele mooie progressie gemaakt zeg.
Resterende teamleden zien er ook goed uit. Ze hebben goed geluisterd naar oma en hun huiswerk gedaan.
Damn…als ik dit weer zie, krijg ik toch wel kriebels om weer het podium op te gaan :(

Dat wilde ik net zeggen!!!

Holy ****, what happend! Zoveel kwaliteit massa in 1 jaar.
 
Jimmy heeft een hele mooie progressie gemaakt zeg.
Resterende teamleden zien er ook goed uit. Ze hebben goed geluisterd naar oma en hun huiswerk gedaan.
Damn…als ik dit weer zie, krijg ik toch wel kriebels om weer het podium op te gaan :(

Laten kriebelen en doen. Knalleh en klaarstomen.
 
ibo en Sniezel: Thanks mannen!. Scheelt toch maar een kgtje ofzo. Maar kg op de juiste plek en betere conditionering maakt optisch een groot verschil. Heb een drama jaar gehaud qa blessures etc etc dus was enorm gelukkig met de plaatsing en fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
@Ibo en Sniezel: Thanks mannen!. Scheelt toch maar een kgtje ofzo. Maar kg op de juiste plek en betere conditionering maakt optisch een groot verschil. Heb een drama jaar gehaud qa blessures etc etc dus was enorm gelukkig met de plaatsing en fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No thanks man, mijn vrouwtje volgt jouw vrouwtje op facebook, dus zag via onze facebook al eens fotos van je voorbij komen.
Niets meer dan lof voor je shape!
 
No thanks man, mijn vrouwtje volgt jouw vrouwtje op facebook, dus zag via onze facebook al eens fotos van je voorbij komen.
Niets meer dan lof voor je shape!

+1 ook vanuit esthetisch oogpunt gezien gewoon een dikke 10 :thumbs:
 
Holy Moly, wat een fysiek! :eek: :thumb:
 
Back
Naar boven