MuscleMeat

Omega 3-6-9

Bezoekers in dit topic

deadmanwalkin

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Caps met het volgende:

- visolie; 500 mg
- lijnzaadolie; 400 mg
- teunisbloemolie; 300 mg
- vitamine E; 12 mg

Lijkt me een beetje weinig, maar ik zag het thuis staan is het wat?
Staat op het doosje 1 a 2 per dag wat raden jullie aan? Stuk of 4? En dan 's ochtends na de shake twee en 's avonds na de shake twee?
Alvast bedankt :D

Een stuk of 10...minstens en dat dan 2 keer per dag. Een eetlepel (lijnzaadolie) is al 15 ml. Dit concentreren is nauwelijks mogelijk, alleen leuk als verkooppraatje.

deadmanwalkin zei:
LOL, dan laat ik ze wel liggen voor me ma. Thanx

Neem gewoon lijnzaad olie, en neem daarbij dan visolie kan je bij de etos in capsules halen, heb je gelijk wat er ook in je stack zit maar dan in de goede dosis

Probeer alleen na het nemen van de vis olie niet te veel te boeren.........................

visolie kun je ook in een fles halen, namelijk levertraan. Ook bij de Etos te koop o.a. Ook veel goedkoper dan die caps...

Ik heb normaal ook altijd van die flessen van zo'n kruidenwinkeltje met lijnzaadolie, was op ik zag die caps liggen bij me thuis en ik had al me twijfels erover...nu weet ik het zeker :D

ooh ff wat extra info.. meervoudig onverzadigde vetten oxideren snel vandaar dat er antioxidanten bijgenomen moeten worden in de meeste gevallen wordt dus vit E gebruikt. ;)

kingnbajam zei:
visolie kun je ook in een fles halen, namelijk levertraan. Ook bij de Etos te koop o.a. Ook veel goedkoper dan die caps...

wist ik al maar caps lijken me toch beter i.v.m. smaak

zo erg is lijnzaad ook weer niet, ik vind het wel een geinige smaak en heb er echt geen moeite mee.. meer moeite met tonijn... yuk..

soulreaver zei:
zo erg is lijnzaad ook weer niet, ik vind het wel een geinige smaak en heb er echt geen moeite mee.. meer moeite met tonijn... yuk..

idd, maar ja. smaken verschillen he. vind t ook niet smerig, eerder een aparte smaak, lekker is t evenmin maar vies..nee

Visolie en lijnzaad olie bevatten toch allebei dezelfde stoffen?

Gebruik nu alleen lijnzaad olie namelijk.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven