XXL Nutrition

Omega-3

Users who are viewing this thread

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Goeiemiddag,

Zoals we allemaal weten is omega-3 een belangrijk supplement mits je niet voldoende uit je voeding haalt. Naast dat het belangrijk is om voldoende omega-3 (lees: EPA en DHA) is het relatief gezien behoorlijk prijzig.

De vraag luidt: Waar halen jullie (goedkoop en in welke vorm) je omega-3?

clawfinger

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m68
Massa
74kg
Xxl valt mee in prijs voor hun omega’s

Brab0

Omertà
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
DD54FB39-2432-478A-BF80-005CDDE3BF1E.png

Deze gebruik ik, aanrader.

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Zit nog veel verschil in kwaliteit heb ik iemand horen vertellen.

• Like
Waarderingen: Onit

HenkdeVries

Novice
Lid geworden
29 dec 2019
Lengte
1m83
Massa
93kg
Bulk.com is echt mijn favoriete shop voor supplementen, heel vaak aanbeidingen 2.5kg whey protein voor €25, 270 omega 3 capsules voor €12 etc.

Amber24

Novice
Lid geworden
13 apr 2021
Hi! Ik weet niet of het toegestaan is om hier een enquête te plaatsen? Als het niet is toegestaan moet je dit bericht maar verwijderen. Voor mijn opleiding ben ik onderzoek aan het doen naar de voedingssupplementen markt (in het bijzonder omega-3). Ik ben opzoek naar mensen die dit product gebruiken en zou graag hun mening willen horen. Als bedankje mag ik een kortingscode van 20% aan elke deelnemer weggeven en mag ik aan 1 van de deelnemers 3 maanden gratis omega-3 supplementen weggeven. Bedankt voor de moeite! https://forms.office.com/r/00FCqUrUqJ
Amber,

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m94
Massa
98kg
Het klinkt gek, maar vette vis eten is vaak goedkoper. Helemaal als je ingeblikte vis eet. Daarnaast krijg je waarschijnlijk een kwalitatief betere verhouding vetten binnen. Visoliesupplementen oxideren vaak.

Als je helemaal goedkoop uit wilt zijn kan je kijken naar kabeljauwlever. Per dag 1/3 bakje is voldoende. Smaakt niet erg lekker, maar door voeding heen mengen is het wel oke.

Supplementen zijn makkelijker. Ik zou wel kijken naar erkende bedrijven.

Brab0

Omertà
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Het klinkt gek, maar vette vis eten is vaak goedkoper. Helemaal als je ingeblikte vis eet. Daarnaast krijg je waarschijnlijk een kwalitatief betere verhouding vetten binnen. Visoliesupplementen oxideren vaak.

Als je helemaal goedkoop uit wilt zijn kan je kijken naar kabeljauwlever. Per dag 1/3 bakje is voldoende. Smaakt niet erg lekker, maar door voeding heen mengen is het wel oke.

Supplementen zijn makkelijker. Ik zou wel kijken naar erkende bedrijven.

kabeljauwlever :(

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Lengte
1m74
Massa
40kg
Hi! Ik weet niet of het toegestaan is om hier een enquête te plaatsen? Als het niet is toegestaan moet je dit bericht maar verwijderen. Voor mijn opleiding ben ik onderzoek aan het doen naar de voedingssupplementen markt (in het bijzonder omega-3). Ik ben opzoek naar mensen die dit product gebruiken en zou graag hun mening willen horen. Als bedankje mag ik een kortingscode van 20% aan elke deelnemer weggeven en mag ik aan 1 van de deelnemers 3 maanden gratis omega-3 supplementen weggeven. Bedankt voor de moeite! https://forms.office.com/r/00FCqUrUqJ
Amber,
Wat wil je bereiken met de enquete? Waar doe je onderzoek naar?

Naar boven