MuscleMeat

Omega-3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
361
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Goeiemiddag,

Zoals we allemaal weten is omega-3 een belangrijk supplement mits je niet voldoende uit je voeding haalt. Naast dat het belangrijk is om voldoende omega-3 (lees: EPA en DHA) is het relatief gezien behoorlijk prijzig.

De vraag luidt: Waar halen jullie (goedkoop en in welke vorm) je omega-3?
 
Xxl valt mee in prijs voor hun omega’s
 
DD54FB39-2432-478A-BF80-005CDDE3BF1E.png


Deze gebruik ik, aanrader.
 
MyProtein en dan de 1000 capsule pot
1618229476573.png
 
Zit nog veel verschil in kwaliteit heb ik iemand horen vertellen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Bulk.com is echt mijn favoriete shop voor supplementen, heel vaak aanbeidingen 2.5kg whey protein voor €25, 270 omega 3 capsules voor €12 etc.
 
Hi! Ik weet niet of het toegestaan is om hier een enquête te plaatsen? Als het niet is toegestaan moet je dit bericht maar verwijderen. Voor mijn opleiding ben ik onderzoek aan het doen naar de voedingssupplementen markt (in het bijzonder omega-3). Ik ben opzoek naar mensen die dit product gebruiken en zou graag hun mening willen horen. Als bedankje mag ik een kortingscode van 20% aan elke deelnemer weggeven en mag ik aan 1 van de deelnemers 3 maanden gratis omega-3 supplementen weggeven. Bedankt voor de moeite! https://forms.office.com/r/00FCqUrUqJ
Amber,
 
Het klinkt gek, maar vette vis eten is vaak goedkoper. Helemaal als je ingeblikte vis eet. Daarnaast krijg je waarschijnlijk een kwalitatief betere verhouding vetten binnen. Visoliesupplementen oxideren vaak.

Als je helemaal goedkoop uit wilt zijn kan je kijken naar kabeljauwlever. Per dag 1/3 bakje is voldoende. Smaakt niet erg lekker, maar door voeding heen mengen is het wel oke.

Supplementen zijn makkelijker. Ik zou wel kijken naar erkende bedrijven.
 
Het klinkt gek, maar vette vis eten is vaak goedkoper. Helemaal als je ingeblikte vis eet. Daarnaast krijg je waarschijnlijk een kwalitatief betere verhouding vetten binnen. Visoliesupplementen oxideren vaak.

Als je helemaal goedkoop uit wilt zijn kan je kijken naar kabeljauwlever. Per dag 1/3 bakje is voldoende. Smaakt niet erg lekker, maar door voeding heen mengen is het wel oke.

Supplementen zijn makkelijker. Ik zou wel kijken naar erkende bedrijven.

kabeljauwlever :(
 
Hi! Ik weet niet of het toegestaan is om hier een enquête te plaatsen? Als het niet is toegestaan moet je dit bericht maar verwijderen. Voor mijn opleiding ben ik onderzoek aan het doen naar de voedingssupplementen markt (in het bijzonder omega-3). Ik ben opzoek naar mensen die dit product gebruiken en zou graag hun mening willen horen. Als bedankje mag ik een kortingscode van 20% aan elke deelnemer weggeven en mag ik aan 1 van de deelnemers 3 maanden gratis omega-3 supplementen weggeven. Bedankt voor de moeite! https://forms.office.com/r/00FCqUrUqJ
Amber,
Wat wil je bereiken met de enquete? Waar doe je onderzoek naar?
 
Back
Naar boven