MuscleMeat

omega

Bezoekers in dit topic

Hi allemaal,

Ik ben Lisa een jonge dame en wil aan de slag met Bodybuilding. Op veel websites lees ik wat over omega 3 producten en Visolie. Ik zie bijvboorbeeld dit soort producten:
en dan ook nog eens vetzuren, wat kan je daar mee?
Er zijn veel webshops en producten en vroeg me af, voor een vrouw welke supplementen werkt het beste? Visolie spreekt me wel aan omdat het organisch is waar ik mee kan starten. Wat denken jullie? hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Waarom opteer je meteen voor die supplementen?
Welke toegevoegde waarde hebben ze voor jouw?
 
Kwaliteit van solar is doorgaans erg goed dacht ik. Te lang terug dat ik daarmee bezig was om het zeker te weten

Dat gezegd hebbende. Hoewel ik denk dat het nut van vetten vaak onderschat wordt (misschien voor vrouwen nog vaker dan voor mannen), vind ik het zonde om iets te supplementeren wat je uit voeding kan halen
 
Hi allemaal,

Ik ben Lisa een jonge dame en wil aan de slag met Bodybuilding. Op veel websites lees ik wat over omega 3 producten en Visolie.
Er zijn veel webshops en producten en vroeg me af, voor een vrouw welke supplementen werkt het beste? Visolie spreekt me wel aan omdat het organisch is waar ik mee kan starten. Wat denken jullie? hoor het graag!
Alle vitamines en mineralen klinken als een wondermiddel als je leest wat het zou moeten doen in je lichaam. Concentreer je op het voedingsaspect dus met name je eiwitten, koolhydraten, vetten en totaal aantal calorieen.

Starten met bodybuilding en het nemen van omega 3 hebben geen enkel verband met elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het als beginner een betere investering is om je te verdiepen in gezonde voeding.
 
Hi allemaal,

Ik ben Lisa een jonge dame en wil aan de slag met Bodybuilding. Op veel websites lees ik wat over omega 3 producten en Visolie.
Er zijn veel webshops en producten en vroeg me af, voor een vrouw welke supplementen werkt het beste? Visolie spreekt me wel aan omdat het organisch is waar ik mee kan starten. Wat denken jullie? hoor het graag!
Je kan ook lijnzaadolie nemen
 
Supplementen zijn een aanvulling op. Begin met het opzetten van een goede basis en waar nodig deze aan te vullen met... Juist, supplementen!
 
Hoi allemaal!!

Hartelijk dank voor jullie mening! Ik ben nog niet begonnen met supplementen en vooral op jullie advies beginnen met eiwitten.
Ik eet geen 'Carbs' meer, doei lekkere pasta!! ik begin al veel af te vallen moet ik zeggen en begin nu vaker de sportschool in te gaan.

Ook merk ik dat ik steeds meer rust nodig heb om de spieren te laten wennen. Hoe vaak kan ik het beste naar de sportschool gaan? Bijvoorbeeld elke dag of een rustpauze? Als ik toch naar supplementen wil kijken, zijn plantaardige een optie?
Om wat meer energie te krijgen en helemaal biologisch - benieuwd naar jullie advies
 
Als je wilt presteren in de sportschool heb je wel wat carbs nodig. Heb je je bmr uitgerekend en hoeveel kcal en macro’s er je nu?
 
Hoi allemaal!!

Hartelijk dank voor jullie mening! Ik ben nog niet begonnen met supplementen en vooral op jullie advies beginnen met eiwitten.
Ik eet geen 'Carbs' meer, doei lekkere pasta!! ik begin al veel af te vallen moet ik zeggen en begin nu vaker de sportschool in te gaan.

Ook merk ik dat ik steeds meer rust nodig heb om de spieren te laten wennen. Hoe vaak kan ik het beste naar de sportschool gaan? Bijvoorbeeld elke dag of een rustpauze? Als ik toch naar supplementen wil kijken, zijn plantaardige een optie? https://www.flinndal.nl/multivitaminen/multi-plantaardig
Om wat meer energie te krijgen en helemaal biologisch - benieuwd naar jullie advies
Multivitamine zijn overbodig als je voeding variërend is. Daarnaast zijn de ingrediënten vaak van slechte kwaliteit en of slecht opneembaar, doordat bepaalde stoffen elkaar tegen werken.

Multivitamine gaat ook niet zorgen van extra energie.
 
Even los van je vraag, kloppen je stats? (1m75, 45kg)
 
Back
Naar boven