XXL Nutrition

OMFG!!!! check. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Deze gozert is pas 20 jaar! Ik weet niet wat ie al allemaal in ze reet heeft gespoten, maar dit vink niet normaal meer voor een 20 jarige.


[Link niet meer beschikbaar]
 
HEY!! hoe kom jij aan mijn foto's!!!

















jaja, ik zal jammergenoeg maar een smilie neerzetten:( :D

waarom niet normaal eigenlijk, zie nix bijzonders...:D

nee zonder gein, de tering hey, 20 jaar!! goddamn
 
Laatst bewerkt:
toch niet normaal?
 
wow nice bod, ik denk dat zo'n lichaam mijn doel is
 
Mooi lichaam, houdt er rekening mee dat ie wedstrijden doet, heb zelfs 19-jarige op de npc zo gezien. Das in de us in ieder geval normaal.

Grtz
 
die heb ik al eens gezien op een ander board volgens mij. Aardige kerel wel.
 
2 cycles gedaan? Ik geloof er niet veel van. Zal wel wat meer zijn...

Wel veel potentieel :thumbs:
 
Helemaal parra zo groot, vind het niet mooi maar huge is het wel voor zijn leeftijd
 
Je moet er wel rekening mee houden dat de meeste jonge bodybuilders in amerika al vanaf ongeveer hun 12de/13de beginnnen met fitnissen.

Fitniss is de nummer 1 sport in amerika, jongeren krijgen het al ook heel vroeg op school,,,,


Maar zijn lichaam is prachtig vooral de lats zijn echt heel mooi,,,,
 
Wat heeft die gebruikt??


Ik denk grote hoeveelheden test, in combi met andere roids,,,,
 
ik vind hem er echt wel goed uit zie..... :thumb:
 
Wow, die ziet er zeker goed uit... hoelang zou dit naturel duren? :D btw... hij is maar 80kg, maar niet erg lang.
 
Tsja, ik wil geen spelbreker zijn, maar 80kg voor iemand van bijna 1.70m vind ik niet echt veel.
Ik denk dat z'n massa in z'n bovenlichaam zit en dat z'n benen waarschijnlijk achterlopen, wat ook duidelijk te zien is in de foto.

Goede biceps (te goed tov triceps) maar zwakke rug
 
Originally posted by 3XL
Tsja, ik wil geen spelbreker zijn, maar 80kg voor iemand van bijna 1.70m vind ik niet echt veel.
Ik denk dat z'n massa in z'n bovenlichaam zit en dat z'n benen waarschijnlijk achterlopen, wat ook duidelijk te zien is in de foto.

Goede biceps (te goed tov triceps) maar zwakke rug

Het is idd niet veel, maar zijn rug vind ik goed genoeg... maar goed, ik ga ook meer voor de beachboy look :p maar dan wel een BB verantwoorde beachboy look :D
 
Originally posted by 3XL
Tsja, ik wil geen spelbreker zijn, maar 80kg voor iemand van bijna 1.70m vind ik niet echt veel.
Ik denk dat z'n massa in z'n bovenlichaam zit en dat z'n benen waarschijnlijk achterlopen, wat ook duidelijk te zien is in de foto.

Goede biceps (te goed tov triceps) maar zwakke rug

dat is een beetje normaal, hij kwam terug van een hamstring scheur toen die foto's werden genomen. dus zijn benen zijn lang niet tip-top.
 
hij ziet er echt super uit imo ! zoiets willik ook ongeveer worden.. miss zelfs iets kleiner...
 
Back
Naar boven