AndroidHealthClinic

Omfg!!!!!! Damn Gunther Is Gigantisch!!!!!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

maakt een jaar zoveel verschil uit voor de pro's?
 
Het zou me niet zo hard verbazen moest hij Mr Olymoia worden. Weider staat al jaren te springen om Gunther Mr Olympia te maken...heeft gewoon nog nooit goed genoeg gekomen op de Olympia om het hem te geven...
 
den_jimmy zei:
Het zou me niet zo hard verbazen moest hij Mr Olymoia worden. Weider staat al jaren te springen om Gunther Mr Olympia te maken...heeft gewoon nog nooit goed genoeg gekomen op de Olympia om het hem te geven...

sorry maare :evil:
 
dit zijn hele oude foto s van 2 jaar terug geloof ik .
kheb dit staan op de battle for the olympia 2002/2003

gr bt
 
big kelvin zei:
Maar laten we niet vergeten alle atleten zijn dit jaar een maatje groter maar ik denk dat bij de challenge round gunter zich nu niet weer voor paal laat zetten.

Inderdaad worden ze allemaal een maatje groter maar niet altijd beter. Vooral bij Dexter - THE BLADE - Jackson is ieder kilootje meer ook weer beter. De anderen gaan hun vingers lelijk snijden aan The Blade, zo niet dit jaar dan toch zeer binnenkort! The Blade = kwaliteit.
 
Wat een leuke woordspeling weer Boerenkool!
 
Gunther is Uber-HUGE!!!! Nog nooit zooo groot gezien!

Van mij mag ie de titel pakken!!
 
Jammer dat ze oud zijn, en nee ik snap coke-commando ook niet...
 
k*t, ze zijn dus oud. Jammer, anders maakte die een erg goede kans!!
 
zijn inderdaad van battle of o 2003
 
GoHeavyLifter zei:
lees je m'n post wel zelfs? jij als Gunter kenner moet dat toch weten ??? :D


ze zijn van 2004 jongetje zoals ik al zei,in 2003 had hij zeker die shape niet want dan had hij de beeninfectie,kijk ook eens naar olympia 2004 dan zie je in het voorclipje die chestpress met het paarse shirtje aan en vorig jaar had hij dus wel deze MASS
 
damn die kerel ziet er echt goed uit :|
 
terug naar ronnie dan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


das brut dees
 
Tjonge :eek:, had hem afgeschreven voor een top 10 plaats maar dit moet ik ff recht zetten :rolleyes: , zoals hij er nu uit ziet gaat hij zeker in de top 5 eindigen :cool: .
 
Ja, maar zo ziet hij er dus nu niet uit... :p
 
Back
Naar boven