Fitness Seller

Omfg!!!!!! Damn Gunther Is Gigantisch!!!!!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000 zei:
word steeds boeiender deze mister olympia

idd er kunnen veel verassingen vallen,10 mensen kunnen in de top 5 als het ware,ik kijk er al naar uit
 
ik denk dat muhamed gunther cutler en ronnie in de 5 komen
maar wie waar tjah...
 
wtf? the hulk!
 
Sport2000 zei:
word steeds boeiender deze mister olympia
Als we ook nog eens Live mee konden genieten, net als bij de Charlotte Pro dan zou het helemaal top zijn.

Mja helaas, de enige optie is richting de VS en het allemaal van dichtbij meemaken...
 
Mr.Mike zei:
Als we ook nog eens Live mee konden genieten, net als bij de Charlotte Pro dan zou het helemaal top zijn.

Mja helaas, de enige optie is richting de VS en het allemaal van dichtbij meemaken...
krijgen we groepskorting van DBB denk je?:o
 
nog een paar crappy pics met een nieuwe repley van chad

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

El Patron
Mayhem Gawed
Join Date: Oct 2002
Posts: 975

Re: Gunter Two Weeks Out. (Warning, kind-of crappy pictures)

--------------------------------------------------------------------------------

I didn't work with Gunter in 2003 & 2004 so I really cannot comment on what he did during those times. I just know that in 2002 we nailed everything PERFECTLY! Now in 2005, the simple fact that we are on target to match that and even better it by 5 or so pounds, is in my opinion, pretty impressive. There are a lot of athletes that have that "one great showing" - never to repeat it again, or it haunts them and they chase it their entire career. Gunter will repeat that - even better it in Vegas this year, that I know.

This years' Olympia is going to be an amazing battle because you are going to see 4-5 of the best in the world at their all time bests.

BTW iedereen die kritiek had op de aderophoping kan zien dat die ook weg is wat z'n beenposes ook nog ten goede kan komen
 
Zoals ik al eerder heb gezegd, denk ik dat Gunter wel eens de verrasing van deze mister O. kan gaan worden.
 
Vind zn armen nog wel tikkie achterlopen...
 
geweldig middel heeft die man:cool:
 
boerenkool zei:
Dacht het niet! Maar die baggervette, 150 kilo wegende man die in zijn leven alleen maar pilsjes gelift heeft, kan zelfs zonder training wel meer deadliften dan jij!

haha pwnage :D
 
Back
Naar boven