XXL Nutrition

OMG alweer een test only!

Bezoekers in dit topic

jeopardy

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
31
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Wordt misschien een beetje flauw om zo vaak eenzelfde kuurlog voorbij te zien komen.
Mja je hoeft hem dan ook niet te volgen en voor mij is het een spannende ervaring.

Eerst wat info:

Week 1 frontload 1000mg test
Week 1-10 250mg test e3d
Week 12-15 20mg nolvadex>nolva
nolvadex>
nolvadex>stats:
nolvadex>1.74
nolvadex>83 kg
nolvadex>13% ongeveer
nolvadex>
nolvadex>Ik ga beginnen op 2750 kcal per dag, verhouding 40/40/20.
nolvadex>Will clean bulken en ga voeding aanpassen als dat nodig is.
nolvadex>
nolvadex>Kuur verleden: 2 keer een winny only voor de cut
nolvadex>
nolvadex>Training:
nolvadex>ma : borst en triceps
di : rug en hams
do : quads en kuiten
vr: schouders en biceps

op de overige dagen doe ik meestal wat cardio & buik
nolvadex>
nolvadex>Nu heb ik wellicht zoals velen alle test only logjes gelezen en ik ben ok overtuigd dat het een prima eerste "echte" kuur is.
nolvadex>Er is veel van bekend, je weet wat je te wachten staat en je kent de risico's.
nolvadex>Het spuiten is dan ook het minste waar je jezelf druk om moet maken... hield ik me ook voor.
nolvadex>
nolvadex>Maar uiteindelijk komt dat moment dat dat kreng erin moet.
nolvadex>Sjesus wat een wussy ben ik en dat heb ik wel 100 keer herhaald tegen mezelf voordat ik eindelijk na 40 helse minuten :eek: dat k*t ding erin had...
nolvadex>spotinjections en al die shit veelvuldig gelezen en bekeken te hebben zou het toch mee moeten vallen dacht ik nog :rolleyes:
nolvadex>
nolvadex>Ineens komen de twijfels "waar ben ik mee bezig, wat als het verkeerd gaat" etc.
nolvadex>
nolvadex>Hoe dan ook het is gebeurd, 500 mg in mijn been. En ja ik kon het niet opbrengen om die andere 500 ook te doen dus ik houd mijn fl maar op 500...
nolvadex>
nolvadex>Wel het is begonnen, geen weg meer terug. Lets rock :rocker:
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>
nolvadex>

eerste maal zetten is inderdaad een bitch :D

20 x fimpje bekijken.
5 minuten liggen taffelen met trillende handen, ondertussen al 20 ontsmet :roflol:

Nu na een paar keer zetten vind ik het best plezant, kijk telkens naar men prik uit.

Succes ermee !

Ik volg het al.

250mg test per week is behoorlijk weinig is het niet? helemaal als je 83kg weegt volgens mij...

Zal ie wel een paar kg mee winnen, maar met 500mg is hij idd veel beter af.

kun je nagaan na 6 maanden kuren,wat voor hekel je aan de naald krijgt

Wat is de meerwaarde om test e elke drie dagen te spuiten ?

Wat is de meerwaarde om test e elke drie dagen te spuiten ?

Blijft een discussie, de een zegt "betere bloedwaarden" en de andere zegt "maakt niet uit".

Ik ga er maar vanuit dat het prikken steeds makkelijker gaat, dus dan neem ik persoonlijk liever het zekere voor het onzekere.

Mooi kuurtje, 250mg elke 5 dagen is ook goed hoor.

@David
Ja lijkt me wel klote, vooral omdat je dan ook weer op andere plekken moet gaan prikken.
Ik doe het zelf daarom lijkt het me lastig om het zelf in mijn reet te zetten.

@Bullseye
om de vijf lijkt me wat veel omdat ik 500 per week wil, het was dus om de 3 of 4.

Update: ondanks de stress van gisteren, schrijf ik, dus ik leef nog! Gisteren voelde ik wel de hele avond in het been waarin ik gezet had sommige andere spieren in dat been ook. Geen pijn ofzo maar wat rare prikkelingen. (misschien dicht bij een zenuw gezeten?)

Vandaag voel ik wel de plek waar ik heb gezet maar niet echt vervelend. Had gisteren ook gesquad dus daar heb ik meer last van :).

Verders niets bijzonders, dadelijk schouders en biceps.

Ik heb 22 weken op 1000mg test only per week gezeten, dat beviel me super goed.
Na 12 weken is de rek met de KG's er wel uit, maar je kracht blijft wel toenemen in meer of mindere mate.

Persoonlijk zou ik na mijn eerste kuur nooit onder de 750mg test per week gaan, als je het doet doe het dan goed.

Succes!

Ik heb 22 weken op 1000mg test only per week gezeten, dat beviel me super goed.
Na 12 weken is de rek met de KG's er wel uit, maar je kracht blijft wel toenemen in meer of mindere mate.

Persoonlijk zou ik na mijn eerste kuur nooit onder de 750mg test per week gaan, als je het doet doe het dan goed.

Succes!

750mg is echt veel maat.
In de regel komen de nieuwe kuurders niet boven de 500mg testE, de 1e paar kuren.

@ bodybeast
thnx!
Maar 22 weken op 1000 mg :eek: toch niet in je eerste kuur hoop ik!

Ik doe het liever wat rustig aan, 500 mg per week moet genoeg zijn en dan houd ik genoeg ruimte over voor een eventuele vervolg kuur.

@Tremendes
Thnx
Ja idd 0,6x25mm.
zou ik btw als ik om de 3 dagen slechts 1 ml zet gewoon in mijn been kunnen blijven prikken. bv 2 plekken per been? Of gewoon elke keer wat hoger of lager zitten van de spotinjections?

trek een denkbeeldige lijn over je bovenbeen van boven naar beneden en van links naar rechts, precies in het midden. de kruising is dan het midden van je bovenbeen, zet em daar en wissel je benen gewoon af gewoon af. je hebt best kans dat de ene meer pijn doet dan de ander, dan prik je bijvoorbeeld 2 keer achter elkaar het zelfde been....

trek een denkbeeldige lijn over je bovenbeen van boven naar beneden en van links naar rechts, precies in het midden. de kruising is dan het midden van je bovenbeen, zet em daar en wissel je benen gewoon af gewoon af. je hebt best kans dat de ene meer pijn doet dan de ander, dan prik je bijvoorbeeld 2 keer achter elkaar het zelfde been....

Bedankt voor je antwoord maar of ik begrijp je antwoord verkeerd of je weet niet wat ik bedoel te vragen.

Mijn vraag was eigenlijk meer: kan ik wel om de 3 dagen op de zelfde plek spuiten, althans is dat wijs?
De vraag onstaat eigenlijk omdat ik in mijn been wil blijven prikken en niet in mijn bil bv. Omdat ik het zelf doe.

kan hoor, maar je hebt tog 2 benen? en daarom zeg ik, als de het been van de één na laatse prik nog zeer doet prik je 2 keer achter elkaar hetzelfde been...

@David
Ja lijkt me wel klote, vooral omdat je dan ook weer op andere plekken moet gaan prikken.
Ik doe het zelf daarom lijkt het me lastig om het zelf in mijn reet te zetten.

@Bullseye
om de vijf lijkt me wat veel omdat ik 500 per week wil, het was dus om de 3 of 4.

Update: ondanks de stress van gisteren, schrijf ik, dus ik leef nog! Gisteren voelde ik wel de hele avond in het been waarin ik gezet had sommige andere spieren in dat been ook. Geen pijn ofzo maar wat rare prikkelingen. (misschien dicht bij een zenuw gezeten?)

Vandaag voel ik wel de plek waar ik heb gezet maar niet echt vervelend. Had gisteren ook gesquad dus daar heb ik meer last van :).

Verders niets bijzonders, dadelijk schouders en biceps.

250mg elke 5 dagen is voldoende als 1e kuur, zo pak je mooie kilo's en beperk je de sides tot minimum.

maar goed het is maar een advies.:)

Back
Naar boven