Fitness Seller

omg i'm in love

Bezoekers in dit topic

18fitie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
9.293
Waardering
0
Tijd dat haar stembanden gesmeerd worden want de start van elk nummer begint me toch beroerd...
 
Bwa niet bijzonder...
 
Als je dit topic maar niet aan Marc W laat zien.
 
één ding is zeker : ze is te oud voor MarcW
 
haar neusvleugels zijn wijder dan mijn lats. En ik kan al vliegen dus dat wil wat zeggen!
 
Prachtig voor zo'n leeftijd.. mooi haar ook
 
marc w materiaal imho
 
pest marc w toch niet zo met zulke topics , marc.w voelt zich nu net een pitbull aan een lijn en voor zn neus een stuk biefstuk waar die net niet bij kan.
 
Vind er niets bijzonders aan. Ik hoor ook hier en daar valse noten, maar ze is pas 15 en met goede begeleiding komt ze vast een heel eind.
 
Monster stem, is dit niet de dochter van happymar?
 
1. Te veel valse noten.
2. Moeilijk nummer gezongen op de verkeerde manier waardoor het drammerig overkomt.
3. geforceerd.
4. Hoorde Amazing Grace en haat het volkslied van de VSA dus niet afgeluisterd.
 
Haar Engels is wel beter dan dat van mij.
 
daar gaat m'n kostbare gehoor.
 
het is niet overweldigend moet ik zeggen. Enne verliefd? dat meisjes ziet eruit als 13!
 
Typisch 13 in een dozijn zangeresje dat hoopt ooit idool te winnen.


1
4. Hoorde Amazing Grace en haat het volkslied van de VSA dus niet afgeluisterd.

Amazing grace is een christelijke hymne, het Amerikaans volkslied is the star spangled banner. Zij zingt trouwens de "LeAnn Rimes version", wat weer bewijst dat het een inspiratieloos schaap is dat teveel mtv kijkt.
 
Leuk hoor, alleen typisch weer zo'n meisje wat beroemd wil worden dmv Youtube, en daarentegen raak ik ook niet echt opgewonden van een 15 jarig zingend meisje.

En hou nou is op met die MarcW grappen, na 10000x hetzelfde grapje gelezen te hebben is de lol er wel vanaf.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven