AndroidHealthClinic

OMG!!! 'Patje' Kluivert is a shredded beast!!! Groaarrrr...hahaha

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha monster tan
 
monster zonnebril!
 
jaja, lach maar. Ik durf te wedden dat 90% van dit forum nooit een fysiek bereikt zoals Kluivert dat heeft! :fu:
 
hahaah riiight ... die kerel is zo mager dat ie gaat vliegen als de wind een beetje te hard blaast
 
bacoboy!!!:mad:

helaas kwijlen vrouwen maar al te snel op donker, smalle taille, beetje borstspieren en wat licht gespierde armpjes...:scratch:
 
Vallen vrouwen op donker? Dat maken ze jou zeker wijs :D.
 
CoD zei:
jaja, lach maar. Ik durf te wedden dat 90% van dit forum nooit een fysiek bereikt zoals Kluivert dat heeft! :fu:
Hahaha, ik schat die gast op een kilo of 70
 
eduardjanssen zei:
Vallen vrouwen op donker? Dat maken ze jou zeker wijs :D.

bij me gym zie ik anders de dames kwijlen naar donkere bacoboys die alleen borst, buik, biceps trainen..ik trek dus maar me conclusies:D
 
RobertHosper zei:
bij me gym zie ik anders de dames kwijlen naar donkere bacoboys die alleen borst, buik, biceps trainen..ik trek dus maar me conclusies:D


Schiet ze dan af, dat is normaal hoor. Je hoort de concurentie uit te schakelen :D.
 
eduardjanssen zei:
Schiet ze dan af, dat is normaal hoor. Je hoort de concurentie uit te schakelen :D.

ik heb geen jachtgeweer meer...:( dat ding is laatst het huis uitgegaan omdat me ma het te gevaarlijk vond om het in de gang boven de deur te hangen:(
 
Was hij eerst niet gespierder? Dit lijkt bijna ongetrained.. :o
 
3/4broek verhult mooi zn benen die ie niet traint:D
 
Lijkt net een jochie van 15. Als vrouwen daar geil van worden, is dat echt puur voor zijn geld of ze zijn blind.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
monsterchristiano!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
shredded Jesus!
 
Back
Naar boven