Fitness Seller

OMG!!! 'Patje' Kluivert is a shredded beast!!! Groaarrrr...hahaha

Bezoekers in dit topic

Ja Jezus heeft flink lopen squaten:cool:
 
Ik denk dat kluivert geen monster fysiek nodig heeft als voetballer, en Jesus als kruishanger ook niet (dat zou zelfs contraproductief zijn voor deze twee sporten...).
 
Suicide Sid zei:
Ik denk dat kluivert geen monster fysiek nodig heeft als voetballer, en Jesus als kruishanger ook niet (dat zou zelfs contraproductief zijn voor deze twee sporten...).

Idd je kan altijd nog beter voetballer zijn dan een wedstrijd bodybuilder die ergens in een achteraf zaaltje een plastic trophy en mac donalds consumptie bonnen wint.
 
Wat een gezeik weer mensen....
 
.....of 'ontmoetingen' waarbij je tegen betaling 'alles kunt doen' met musclegods, Mars.
 
Ja worstelen met pro's haha. het is toch ook de zieligste sport in de wereld he haha.
 
monster triceps!
 
martie zei:
Jezus Christus!:eek:


die ja!:D :D :D


..........en nu nog een kwestie van erin gaan geloven ( dat je met squat zulke benen kunt krijgen)


:p
 
klusmier zei:
die ja!:D :D :D


..........en nu nog een kwestie van erin gaan geloven ( dat je met squat zulke benen kunt krijgen)


:p

ja, zo kan ik het ook, goede vriend worden met god en 3 wensen mogen vervullen, die van jezus waren. 1. Een groot feestmaal (altijd gezellig;) ), 2. Grote quads 3. bekend worden
 
RobertHosper zei:
ik heb geen jachtgeweer meer...:( dat ding is laatst het huis uitgegaan omdat me ma het te gevaarlijk vond om het in de gang boven de deur te hangen:(
zeggen van: ja zullen we samen trainen?
en vervolgens samen lekker deadliften en als hij bezig is ,een snoeiharde trap in zijn hrug geven :D!!
 
{W}esley. zei:
zeggen van: ja zullen we samen trainen?
en vervolgens samen lekker deadliften en als hij bezig is ,een snoeiharde trap in zijn hrug geven :D!!

dan kunnen we beter gaan benchen...120 kilo op de stang en ff niet opletten of telefoontje beantwoorden als ie dat ding op zn strottehoofd heeft:D
 
Die kluivert heeft wel een zwakke binnenkant borst vindt ik.
 
Back
Naar boven