MuscleMeat

OMG!!! 'Patje' Kluivert is a shredded beast!!! Groaarrrr...hahaha

Bezoekers in dit topic

Panharing zei:
:haha:

Het staat er ook nog echt.


nu wel, bij "boek" :

:D
Schandalen

In 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij een dode viel. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot een taakstraf van 240 uur.
Vlak daarna is Kluivert door een vrouw beschuldigd van verkrachting, maar na onderzoek heeft de rechter de zaak gesloten, aangezien er concrete aanwijzingen waren dat Marielle B. het verhaal verzonnen had.
[bewerk]
http://forum.dutchbodybuilding.com/
Boek

In mei 2006 verscheen zijn autobiografie Kluivert, op schrift gesteld door Telegraaf-journalist Mike Verweij. Patrick is een lamlul die met 140 km/uur door hartje Amsterdam raast.....



:eek: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Kluivert :eek:
 
boogie zei:
Idd mensen moeten niet zo 'whinen', Patje is simpelweg een shredded musclegod loll
maar dat was Karl Noten ook volgens jou;)
 
klusmier zei:
nu wel, bij "boek" :

:D
Schandalen

In 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij een dode viel. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot een taakstraf van 240 uur.
Vlak daarna is Kluivert door een vrouw beschuldigd van verkrachting, maar na onderzoek heeft de rechter de zaak gesloten, aangezien er concrete aanwijzingen waren dat Marielle B. het verhaal verzonnen had.
[bewerk]
http://forum.dutchbodybuilding.com/
Boek

In mei 2006 verscheen zijn autobiografie Kluivert, op schrift gesteld door Telegraaf-journalist Mike Verweij. Patrick is een lamlul die met 140 km/uur door hartje Amsterdam raast.....



:eek: http://nl.wikipedia.org/wiki/Patrick_Kluivert :eek:

:roflol:

Moet je 't wel laten staan he :D
 
boogie geilt op mooie jongens
 
Ach die jongens horen wel tot de wereldtop in hun sport.. kan ik van 100 % van dit board niet zeggen..... o ja... en verdienen daar ook heel veel geld mee. Laat mij maar ecto zijn dan...
 
Socrates zei:
Ach die jongens horen wel tot de wereldtop in hun sport.. kan ik van 100 % van dit board niet zeggen..... o ja... en verdienen daar ook heel veel geld mee. Laat mij maar ecto zijn dan...

Er zijn jongens hier die al jaren trainen en niet veel groter zijn. :D
 
axestream zei:
Er zijn jongens hier die al jaren trainen en niet veel groter zijn. :D

Zo hard wou ik dan niet zijn Axe.. maar moet eerlijk bekennen dat die gedachte mij wel door mijn hoofd heeft gespeelt... maar ik wou niemand demotiveren :D
 
axestream zei:
Er zijn jongens hier die al jaren trainen en niet veel groter zijn. :D

:roflol: Ja maar dat ligt aan hun ectogenen.
 
klusmier zei:
en wat voor genen heb jij dan Eric ?:D

Endo-Meso, als ik naar een gewicht kijk groei ik al. Dat lukt een ecto niet :D Op 3.500 Kcal groeien lukt de meeste meso's zelfs niet en al helemaal niet op 100 gram proteine per dag waarvan 80 gram plantaardig is.

Ik ben uniek, maar heb helaas Antiliaans bloed in mijn aderen. Ben namelijk ook erg lui ;)
 
EricR zei:
Ik ben uniek, maar heb helaas Antiliaans bloed in mijn aderen. Ben namelijk ook erg lui ;)



daarvan is op dit forum anders weinig te merken !!:D



...en waarom HELAAS Antiliaans bloed..........is lekker relaxed toch ?:p
 
Nee man... Lui volk!

(:D )
 
Mars zei:
Idd je kan altijd nog beter voetballer zijn dan een wedstrijd bodybuilder die ergens in een achteraf zaaltje een plastic trophy en mac donalds consumptie bonnen wint.

:roflol:
he Arms.
 
denk dat het heel persoonlijk is hoor... ik vind die donkere boys juist niet zo...
 
Endo-Meso, als ik naar een gewicht kijk groei ik al. Dat lukt een ecto niet :D Op 3.500 Kcal groeien lukt de meeste meso's zelfs niet en al helemaal niet op 100 gram proteine per dag waarvan 80 gram plantaardig is.

Ik ben uniek, maar heb helaas Antiliaans bloed in mijn aderen. Ben namelijk ook erg lui ;)

Dat hoor ik al een jaar, kom maar eens op met die foto's :D
 
Back
Naar boven