Fitness Seller

OMG!!! 'Patje' Kluivert is a shredded beast!!! Groaarrrr...hahaha (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaja, lach maar. Ik durf te wedden dat 90% van dit forum nooit een fysiek bereikt zoals Kluivert dat heeft! :fu:
Jawel, voor ongeveer 3 maanden terug.
Mijn linkerbicep is op dit moment zeker groter als die van Kluivert.

Voor een voetballer heeft ie best een redelijke fysiek.

Als je Beckham zonder kleren ziet dan denk je echt dat ze bij manchester niks te vreten krijgen.
 
Er zijn anders wel voetballers genoeg met degelijke fysieken; Yorke, Adriano, Thuram, Wiltord, Van Nistelrooy enkele jaren terug, Emile Mpenza, Cannavaro, Totti en nog tal van zwarte voetballers. Zwaar zijn ze idd niet maar ik zie veel potentieel bij verschillende van die kerels. Als je zag bij het wisselen van truitjes, vooral bij sommige Afrikaanse ploegen, zaten er verschillende tussen met een beter en droger fysiek dan 60% van dit board...
 
Patrick kluivert??? Patrick kluivert??? who the fock is Patrick kluivert???
nee, serieus...waarom opent iemand zo'n topic???
Ja voetballers zijn gespierd...moete ze ook wel een beetje zijn (duels enzo), maar tkomt vooral door veel beweging en benen trainen denkik:p
 
ja duh vaak is het flinke poten maar de rest is niets bijzonders, eigenlijk omgekeerde als bij veel gasten die trainen. (wel bovenlichaam maar niet de stelten)
 
Kluivert vind ik niks.

Geef mij maar die blonde chick die nu bij sbs shownieuws zit. Suzanne de Jong is ook nieuw. Damn. :)
 
Endo-Meso, als ik naar een gewicht kijk groei ik al. Dat lukt een ecto niet :D Op 3.500 Kcal groeien lukt de meeste meso's zelfs niet en al helemaal niet op 100 gram proteine per dag waarvan 80 gram plantaardig is.

Ik ben uniek, maar heb helaas Antiliaans bloed in mijn aderen. Ben namelijk ook erg lui ;)
right, had je niet ergens gezegt dat je "uber ecto" was om de discussie te winnen dat je goed kan groeien op soy?;)
 
Jezus is shredded, kluivert is een serieuze bedreiging voor Ronnie.
 
right, had je niet ergens gezegt dat je "uber ecto" was om de discussie te winnen dat je goed kan groeien op soy?;)

Goed zoeken dan maar ;) Ik gebruik geen taktieken om discussies te winnen :D
 
Ach ja hoerige spellingsregels, wat betreft kan je beter Kluivert heten dan hoef je je daar nooit zorgen over te maken.
 
Er zijn anders wel voetballers genoeg met degelijke fysieken; Yorke, Adriano, Thuram, Wiltord, Van Nistelrooy

Wiltord is wel breed heeft erg flinke poten en Brziliaanse verdediger van Real Madrid kan niet op z'n naam komen is flink breed en Alex natuurlijk.
 
Vergeet Patje niet!:shake:
 
Wiltord is wel breed heeft erg flinke poten en Brziliaanse verdediger van Real Madrid kan niet op z'n naam komen is flink breed en Alex natuurlijk.

Roberto Carlos; heeft super-poten maar een slecht bovenlichaam imo.
 
Roberto Carlos; heeft super-poten maar een slecht bovenlichaam imo.

Nee geen Roberto Carlos hij speelde ook mee in de Champions leaugue tegen arsenal is een echte buffel, bijnaam de tank.
 
Back
Naar boven