MuscleMeat

OMG zieke site

Bezoekers in dit topic

Die meisjes zijn ziek en niet zo'n beetje ook. Ronduit walgelijk vind ik het dan om te lezen dat er hier van die schoften zitten die ze dan nog verder de grond intrappen door ze te zeggen op dat forum dat ze nog te dik zijn.

+98765412345678

Euh ik kan er om lachen, wil niet zeggen dat ik me heb aangemeld en ga lopen bitchen op wannabe anorexia patientjes! Zoals ik iets hierboven ook postte, dat hele anorexia verhaal is een HYPE geworden. Schreeuwen om aandacht, wa ten koste gaat van de patienten die ECHT geestesziek zijn.

onzin, als je lange tijd leeft met anorexia patienten weet je dat het geen aandacht vragen is, maar een serieus onderschatte ziekte, die veel schade en leed aandoet. Ik vind de meeste reacties van hier ook ronduit belachelijk, die weten er gewoon niks vanaf en moeten zelf maar eens kijken hoe ze zich voelen als ze een zeer dierbaar iemand kapot zien gaan aan de ziekte.
 
onzin, als je lange tijd leeft met anorexia patienten weet je dat het geen aandacht vragen is, maar een serieus onderschatte ziekte, die veel schade en leed aandoet.

goed punt, maar ik denk dat het onderschat blijft zolang er teveel van die attention whores rond blijven waggelen die het puur gebruiken om aandacht te krijgen. als je het zelf van dicht bij mee hebt gemaakt kan je het onderscheid wel maken tussen 'the real thing' en de aandachtzoekers. voor een buitenstaander word dat lastiger en die gaan waarschijnlijk dus ook geen verschil er tussen zien. vandaar dat er denk ik hier ook zo gereageert word
 
****ing grappig, laatst een profiel op zo'n pro ana site gemaakt, gingen ze foto's posten en ging ik zeggen dat ik ze nog een beetje fatzig vond :D

Ik hoop maar dat dit een beetje "Kijk mijn grote pik" stoerdoenerij is want als je dit echt hebt gedaan ben je niet goed bij je hoofd.
 
goed punt, maar ik denk dat het onderschat blijft zolang er teveel van die attention whores rond blijven waggelen die het puur gebruiken om aandacht te krijgen. als je het zelf van dicht bij mee hebt gemaakt kan je het onderscheid wel maken tussen 'the real thing' en de aandachtzoekers. voor een buitenstaander word dat lastiger en die gaan waarschijnlijk dus ook geen verschil er tussen zien. vandaar dat er denk ik
hier ook zo gereageert word
+1

helemaal mee ens
 
Ik hoop maar dat dit een beetje "Kijk mijn grote pik" stoerdoenerij is want als je dit echt hebt gedaan ben je niet goed bij je hoofd.

ik ben niet goed bij mijn hoofd :)
 
Volgens mij is die site in het nieuws geweest toen anorexia weer eens actueel was. Gestoorde dozen die een keertje gebrainwashed moeten worden, maar dan in de positieve zin.
 
Back
Naar boven