MuscleMeat

OMG zieke site (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruut, ik heb daar net een Cut schema vanaf gehaald.

Ripped abs this summer baby!
 
misschien is er een manier om ze te helpen. gewoon aanmelden op die site en zeggen dat het vet lelijk is en dat mannen tog meer van wat dikkere vrouwen houden en niet van skeletten.er zijn wel mensen die daar van houden maar die werken als uitvaartverzorger
 
Ja lol idd wel idee. Aanmelden op zo'n site en dan gaan bitchen over dat ze nog te dik zijn of dat die taile echt niet kan:rolleyes:
 
misschien is er een manier om ze te helpen. gewoon aanmelden op die site en zeggen dat het vet lelijk is en dat mannen tog meer van wat dikkere vrouwen houden en niet van skeletten.er zijn wel mensen die daar van houden maar die werken als uitvaartverzorger
Volgens mij doen ze het niet om de aandacht van de mannen. Het is een ziekte, geen ijdelheid.
 
****ing grappig, laatst een profiel op zo'n pro ana site gemaakt, gingen ze foto's posten en ging ik zeggen dat ik ze nog een beetje fatzig vond :D

tjaa wat je grappig vindt! Die kinderen nemen dat hartstikke serieus en ga ze nog meer lijnen wat kan leiden tot de dood.
 
Citaat:
Geplaatst door: wendy | 21 augustus 2008 om 23:07

Ik weeg 86 kilo en vind me veel te dik. ik ben 1,80 lang. Mijn streefgewicht is 60 kilo.

tja.. ben ook 1.77m en 61.. niets mis mee.. mag zelfs nog wat bij.. zal eens mijn foto's daar posten of ik dik/dun genoeg ben hehe
 
wat zullen deze meisjes een mooie tandjes hebben als ze 20 zijn
:roflol:
 
tja wat moet je hier van zeggen!
 
ziek. sporen gewoon niet. klaar
 
Die meisjes zijn ziek en niet zo'n beetje ook. Ronduit walgelijk vind ik het dan om te lezen dat er hier van die schoften zitten die ze dan nog verder de grond intrappen door ze te zeggen op dat forum dat ze nog te dik zijn.
 
ik heb nog wel iets voor ze om ze te laten kotsen.
 
haha, te grappig dit :roflol:
 
ik heb nog wel iets voor ze om ze te laten kotsen.

Jouw stevige e-dick, dat gigantische, kloppende neukkanon in haar keeltje zal haar wel helpen kotsen of niet?
 
Jouw stevige e-dick, dat gigantische, kloppende neukkanon in haar keeltje zal haar wel helpen kotsen of niet?

wat suggestief van jou.

volgens mij ben jij een naar persoon.
 
Ik wil ze 1 voor 1 slaan, gekke menssen damn
 
Back
Naar boven