XXL Nutrition

Omg!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
8.966
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Loop ik net na het trainen (in me private garage gym :P) na de tram...hangt er in eens een Afrikaan uit het raam. " Hey meneer u traint daar toch altijd?"
Ik uuh ja...
hij Heeft u al een trainingsmaat?
ik uuh me broertje en een vriend...
hij oh..
ik maar je kan best is mee trainen
Hij ok dan schiet ik je is aan als je langs loopt!
ik ok...

moet ik nu uit kijken dat ik afrikaans "paaldansen" ga leren of is het een compliment?
 
staat alles goed vastgevezen in je garage? :D
 
Zal wel een complimentje zijn :) misschien staat hij je al maanden stiekem te bekijken, als je aan het trainen bent :D
Kan natuurlijk altijd wel leuk zijn om hem eens mee te laten trainen...
 
Hij spreekt tenminste al met U, of heb je dat verkeerd geciteert?!
 
Ik zou het niet vertrouwen :roflol:
 
Hahaha, doe gewoon normaal tegen die gast bro, niet druk over maken.
 
Gewoon doen, en laat hem 30 euro per maand betalen. Kan jij weer investeren in nieuwe apparatuur :D
 
ik volg je verhaal even niet kerel. je loopt uit je homegym de tram in blabla ?
 
ik volg je verhaal even niet kerel. je loopt uit je homegym de tram in blabla ?

Er was eens een Chewie. Hij liep vanaf z'n home-gym (garagebox) naar de tram, waar er een Afrikaan uit de tram hangt, en vraagt of hij daar traint, en of hij al een trainingsmaat heeft. Vervolgens zegt Chewie: "uuh me broertje en een vriend...". "Maar je kan best eens mee trainen". Afrikaan blij.

The End.
 
Er was eens een Chewie. Hij liep vanaf z'n home-gym (garagebox) naar de tram, waar er een Afrikaan uit de tram hangt, en vraagt of hij daar traint, en of hij al een trainingsmaat heeft. Vervolgens zegt Chewie: "uuh me broertje en een vriend...". "Maar je kan best eens mee trainen". Afrikaan blij.

The End.

mooi dicht bij elkaar dan.al dat tuig uit zon trein bij je keet.
 
Er was eens een Chewie. Hij liep vanaf z'n home-gym (garagebox) naar de tram, waar er een Afrikaan uit de raam hangt, en vraagt of hij daar traint, en of hij al een trainingsmaat heeft. Vervolgens zegt Chewie: "uuh me broertje en een vriend...". "Maar je kan best eens mee trainen". Afrikaan blij.

The End.

Zo is het wel goed :)
 
Hij sprak idd netjes en beleeft nld...verrassend ja :P maar inmiddels zijn al de vooroordelen al door me hoofd gegaan :P Ach ik merk het wel :P
 
staat alles goed vastgevezen in je garage? :D
Wahaha ja, ben je aan het bankdrukken en merk je plots dat je meer reps aankan, blijkt hij al 50 kg aan schijven meegenomen te hebben :roflol:
 
Wahaha ja, ben je aan het bankdrukken en merk je plots dat je meer reps aankan, blijkt hij al 50 kg aan schijven meegenomen te hebben :roflol:

Hehe :D Blijk je ook nog eens een stok vast te hebben en te liggen op een bankje uit het park. Heeft hij heel je powerrack meegenomen.
 
Als je zo doorgaat, ben je straks George from the Jungle.......:cool:
 
Met een 9MM?
 
Back
Naar boven