Fitness Seller

Omg!!!

Bezoekers in dit topic

Yep zo gaat dat,eerst inspecteren en dan leegroven;)
 
Was het een Noord-Afrikaan?
 
onze nieuwe Ronnie Coleman
 
euhm hij zei: dan schiet ik je is aan. Weet je zeker dat 'ie niet een beetje onduidelijk sprak en eigenlijk zei; dan schiet ik je is af?
 
Lol alleen zijn de ""afrikanen"" vaak niet te vergelijken met de noord-afrikanen
 
Je zou maar kleurenblind zijn. :eek:
 
Chewie binnekort anaal ontmaagd/vernederd door een Afrikaan?:D


:jk:
 
Chewie binnekort anaal ontmaagd/vernederd door een Afrikaan?:D


:jk:

Haha , springen er nog 5 andere afrikanen erbij. Chewie anaal vernederd door 6 ENORME afrikaanse bazooka's :cool:. Damn,, jongen ik zou het niet doen. Ik begin steeds ergere dingen te bedenken :eek:
 
Haha , springen er nog 5 andere afrikanen erbij. Chewie anaal vernederd door 6 ENORME afrikaanse bazooka's :cool:. Damn,, jongen ik zou het niet doen. Ik begin steeds ergere dingen te bedenken :eek:

Ach ja, je weet nog niet beter.
Komt wel als je wat groter, en vooral wat wijzer bent geworden. :rolleyes:
 
Over een tijdje word deze man een goede vriend van CHewy, en dan vergeet chewy dat hij deze thread heeft gemaakt, en introduceert de beste negroide man op dit board.

en dan leest hij dit topic :D
 
Over een tijdje word deze man een goede vriend van CHewy, en dan vergeet chewy dat hij deze thread heeft gemaakt, en introduceert de beste negroide man op dit board.

en dan leest hij dit topic :D

:roflol:
 
jullie zijn slecht :P
 
ik zou maar oppassen, negers zijn gevaarlijk bro.
 
Kijk uit, dalijk ga je hem ook nog eten geven omdat ie maar niet buffer wordt.
 
Jongen, chewie is toch een beest? Die gozer wilt gewoon trainen met een beest, snap je toch ook wel?
 
Er was eens een Chewie. Hij liep vanaf z'n home-gym (garagebox) naar de tram, waar er een Afrikaan uit de tram hangt, en vraagt of hij daar traint, en of hij al een trainingsmaat heeft. Vervolgens zegt Chewie: "uuh me broertje en een vriend...". "Maar je kan best eens mee trainen". Afrikaan blij.

The End.



en ze leefden nog lang en gelukkig....
 
Gewoon laten meetrainen en een kleine vergoeding vragen.
 
Back
Naar boven