Fitness Seller

Omgaan met agressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enorm clean, ik laat alles eerst steriliseren voordat ik het eet
 
Moet je toch met leren omgaan van jezelf te beheersen, heeft niemand baat aan en is vooral in je eigen nadeel anders.
Best zelf beter weten en je er niet aan laten kennen.
Misschien heeft het ook wel deels te maken met sterk in je schoenen staan en genoeg zelf vertrouwen hebben.
 
Heb dit ook als ik aan de tren zit :D :D

Gewoon jointje roken kom je van zelf wel rustig van :)
 
Depressie en agressie horen niet echt bij elkaar. Als je echt depressief bent ben je er lusteloos en heb je geen zin om n robbertje te vechten
 
maak hasj chocomelk

gains + lekker rustig
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Woon je in Gent mss?
 
Als ik boos ben dan knuffel ik meestal een boom en ga daarna bloempjes plukken.
 
Depressie en agressie horen niet echt bij elkaar. Als je echt depressief bent ben je er lusteloos en heb je geen zin om n robbertje te vechten

Nee, er zijn ook meerdere dingen. Volgens m'n psycholoog ben ik ook autistisch en heb ik ADHD. Zelf denk ik ook dat ik borderline heb, maar hoe ik denk en hoe ik me voel verschilt ook per dag, uur en soms per minuut
 
iedereen op dbb is autist
 
Je kan het al oude recept gebruiken, "beheersing". Waarschijnlijk niet geleerd of niet aangeleerd.
Het leven gaat niet zoals je wenst of verwacht en als je tegenslag hebt moet je je beheersen en mee leren omgaan.
Levert je agressie iets op of wordt het dan nog lastiger, waarschijnlijk het laatste.
Leer te incasseren en beheers jezelf.
 
Je kan het al oude recept gebruiken, "beheersing". Waarschijnlijk niet geleerd of niet aangeleerd.
Het leven gaat niet zoals je wenst of verwacht en als je tegenslag hebt moet je je beheersen en mee leren omgaan.
Levert je agressie iets op of wordt het dan nog lastiger, waarschijnlijk het laatste.
Leer te incasseren en beheers jezelf.

Jawel, maar normaal word ik niet zo snel en vaak boos.
 
Als je iets kan veranderen, verander het dan. Kan je iets niet veranderen, dan moet jij veranderen. Er je overdreven druk om maken levert je sowieso niets op.
 
Als je iets kan veranderen, verander het dan. Kan je iets niet veranderen, dan moet jij veranderen. Er je overdreven druk om maken levert je sowieso niets op.

Hmm true
 
Back
Naar boven