MuscleMeat

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:
Hij blijft maar moppen tappen die jongen. Smullen dit. Smullen!!
 
Dat moet je hem wel nageven die jongen, gaat gelijk aan de slag. Vind je zelf ook niet dat het er een stuk volwassener uit ziet zo zonder al die malle smilies, merkwaardige alinea afbakeningen en potsierlijke uitroeptekens? Doet me goed man, je kan het dus wel.

Nu inhoudelijk de boel een beetje aankleden, wat meer samenhang en structuur en je komt een heel eind. Ga zo door.
 
Bij alles wat Klaas zegt moet je gewoon aan zijn gezicht denken.
 
Origineel gepost door SC
Nou mag jij weer iets zeggen Klaas, alhoewel ik er niet naar uitkijk, want ik heb al zo'n idee wat ik kan verwachten.

Dat bedoel ik, het is een grijsgedraaide 12'' wat het nummer uitrekt met allerlei samples gedomineerd door een monotone bas die op de achtergrond maar door blijft dreunen.

Heb je er 1 beluisterd, hoef je de rest ook niet meer te beluisteren.Het is allemaal niet vernieuwend.
 
Je zou je imaginatie zonder filters eens de vrije loop van de logica moeten geven. Dan zie je hoe vrouwlief in huize Centaur 10 voor 6 druk bezig is met Aziatisch koken vergezeld door twee huilende koters en een draaiende televisie.

Vader zelf weet dat uit routine matig automatisme, vrouwlief deze setting met hem achter het internet en het huis integraal ongestructureerd, accepteert. En dat haar kant van het nemen vast wel weer ergens later op hun levenspad komt. En gelijk heeft ze, het betreft een doodsangst wanneer zo'n rottende oranje wortel als Klaaswitz de geestelijk E strijd in zijn voordeel zou beslissen en Cent plotsklaps wakker schrikt in een verwaarloosd huishouden waar fatsoen zich langzaam is gaan changeren naar de armzalige alledaagsheid van kaas en bier.

Ik kan me niet herinneren dat ik jou iets gevraagd heb.

Hup, terug naar je mama, luiermans.
 
Je doet te veel je best Sculpture, je wil te graag. Al ben ik blij dat je in ieder geval de kritiek aangaande je schrijfsT en taalvaardigheid tot je hebt genomen.

Deze healing heeft nog een lange weg te gaan maar je zet in ieder geval een eerste stapje. Ga zo voort, ik zal je met belangstelling blijven volgen en daar waar nodig ondersteunen!
 
Met zijn tienen op internet tegen een individu, omdat ze inhoudelijk de discussie niet kunnen winnen, how sad.:)
Overigens is dit onderhand ook al weer mijn vijfde post in dit idiotentopic.
 
In dit topic niet nee, maar hier levert niemand een inhoudelijk nuttige bijdrage. Ondanks dat de mening van de ''internetvader'':) anders is dan de mijne, is hij in de politiek en religie sectie wel een van de weinige die interessant kan lullen.
 
Interessant lullen op internetfora is zoals voetballen tegen noord-korea, iedereen kan het.
 
Interessant lullen op internetfora is zoals voetballen tegen noord-korea, iedereen kan het.

Zo soepel gaat het anders ook weer niet voor de kanaries.
 
Die Klaaswitz maakt wat los in mensen :roflol:
 
Jammer dat ik dit allemaal heb moeten missen. Ik heb ook altijd leuke discussies gehad met klaasje. Als je klaasje in de hoek hebt, omdat je gewoon gelijk hebt. Wordt er gezegd, dat je het alleen maar doet op de schoolplein manier. Je wilt iemand uitlullen, maar niet leren van de discussie. Door dit argument van klaasje, stelt de discussie opeens voor hem niks meer voor. Toch jammer. Misschien weer een vervolg afspraak maken in klaas zijn kliniek.
 
Zo, leef jij ook nog? :roflol:

Ja ik was een weekje niet meer welkom, door een uitermate vervelende woordenwisseling in de ogen van een mod. Gelukkig heb ik mijzelf kunnen "wreken" op 9 juni. PVV!! 24 zetels bitch, beat that!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven