MuscleMeat

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dus je was nog erg jong.. had je toen al een telefoon met camera? nee he?
:(

Reken maar uit me leeftijd staat bij me stats ;)

Een VHS camera koste toen een paar duizendjes, een phone had een draad en Stevie wonder stond op nummer 1 in de top 40.

Had een informatieve docu kunnen zijn want het heb bij elkaar toch een paar maanden geduurd voor ze weg waren.
Het was best hard om mee te maken, als je dat gezien hebt begin je niet zo snel aan dope.

Maatje van me heb een oudste broer en een zus als junk die nog steeds leven en van dezelfde generatie waren als mijn zus en haar vriend.
Ergens vind ik dat veel erger voor hem, zijn moeder en zijn andere broer.
Ik had al snel de gedachte het is maar beter zo en hoop dat ze rust heb.
 
Laatst bewerkt:
Reken maar uit me leeftijd staat bij me stats ;)

Een VHS camera koste toen een paar duizendjes, een phone had een draad en Stevie wonder stond op nummer 1 in de top 40.

Had een informatieve docu kunnen zijn want het heb bij elkaar toch een paar maanden geduurd voor ze weg waren en het was best hard om mee te maken en als je dat gezien hebt begin je niet zo snel aan dope.

Maatje van me heb een oudste broer en een zus als junk die nog steeds leven en van dezelfde generatie waren als mijn zus en haar vriend.
Ergens vind ik dat veel erger voor hem, zijn moeder en zijn andere broer.
Ik had al snel de gedachte het is maar beter zo en hoop dat ze rust heb.

Ah, je was gewoon serieus. En ik maar denken dat je een of ander lulverhaal (pietpraat :D) postte. In dat geval mijn excuses. :o
 
Ah, je was gewoon serieus. En ik maar denken dat je een of ander lulverhaal (pietpraat :D) postte. In dat geval mijn excuses. :o


Ah it's all good :)
Recent is mijn beste vriend helemaal kapotgegaan door longkanker, nou dat vond ik moeilijk, echt moeilijk maar het hoort wel gewoon bij het leven want het leven is niet altijd leuk en dat moet je ook niet willen of verwachten.
Jullie zijn nog jong en sommige zullen al veel meegemaakt hebben en anderen krijgen later ook nog heel wat shit om mee te dealen.

Toch kun je beter niet te srieus over dit soort dingen zijn of te emo want het het heb weinig nut, je leven gaat door en hun zijn weg.
 
Ah it's all good :)
Recent is mijn beste vriend helemaal kapotgegaan door longkanker, nou dat vond ik moeilijk, echt moeilijk maar het hoort wel gewoon bij het leven want het leven is niet altijd leuk en dat moet je ook niet willen of verwachten.
Jullie zijn nog jong en sommige zullen al veel meegemaakt hebben en anderen krijgen later ook nog heel wat shit om mee te dealen.

Toch kun je beter niet te srieus over dit soort dingen zijn of te emo want het het heb weinig nut, je leven gaat door en hun zijn weg.


Note: CoD is geloof ik evenoud als jij bent.:o
 
:roflol:

Inderdaad. Ik weet zelfs al waar Abraham de mosterd haalt.

Oops Ik dacht met twee (pomper en CoD) twintigers te maken te hebben, beschouw het als een compliment.
 
Oops Ik dacht met twee (pomper en CoD) twintigers te maken te hebben, beschouw het als een compliment.

Zo oud ben ik nog niet hoor. Geestelijk voel ik me in elk geval wel nog een tiener. :p
 
Zo oud ben ik nog niet hoor. Geestelijk voel ik me in elk geval wel nog een tiener. :p

haha ik wist wel dat je een jaartje ouder was maar toch niet in de 40 :D
ik dacht iets van 30 ofzo
 
Hoe oud CoD is doet er niet toe, waar het om gaat is of hij een zusje heeft en hoe oud die is.
 
een vijftiger? :eek:
Wat had je anders verwacht?
CoD is gewoon al bijna toe aan z'n midlife crisis, gelukkig zit hij op een forum met een groot bereik aan wetenschappers op elk gebied, zelfs op gebieden die nog niet eens bestaan.
Kortom, CoD mocht het zover zijn, schroom je niet en stuur je e-emoties ons allen tegemoet.
 
Kortom, CoD mocht het zover zijn, schroom je niet en stuur je e-emoties ons allen tegemoet.

Nog even en de techniek is ver genoeg gevorderd dat ik jullie allemaal een flinke lading e-sperm kan toesturen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven