Fitness Seller

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

M powerr

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2008
Berichten
2.988
Waardering
241
???

Edit:
Ik vind Klaaswitz een toffe gozer en val hem dus ook niet aan. Klaaswitz is de man die het forum maakt, een ware god.
Dit zet ik hier neer, omdat een paar mensen met een geestelijke beperking het niet begrepen.

xje.
 
Laatst bewerkt:
Goed topic
 
Wat is een klaaswitz :tomato:
 
El Hombre, Sculpture en Klaaswitz.
Kom er maar in.
 
Ik ken Klaaswitz persoonlijk en ik moet zeggen dat ik hem een erg inspirerend persoon vind. Hij beschikt over vele capaciteiten waar de gemiddelde DBBer waarschijnlijk jaloers op is. Ook is hij erg aardig en is hij het ideale voorbeeld van een familieman.

Ik ben vorige week vrijdagavond nog bij hem thuis geweest om een avondje te pokeren samen met wat andere vrienden. Het is altijd gezellig om herinneringen van vroeger uit de oude doos te halen.
 
Ja M powerr, de eenzelvige bacteriën die we toch echt zijn en welke allen bijeen gebonden het mensdom als sterveling vormt, maakt het web van de cirkel die we van oudsher met fanatisme zwart of wit willen hebben. Het heeft heel wat tijd en rood gekost voordat we door hadden dat stralende Verlichting in wezenlijkheid bijna altijd grijs is. Aan uiterste zijden zul je altijd van het '''nieuwe'' geluid horen dat dat smet op het onvervalste zwart of wit is. Zo'n bewering komt echter altijd integraal vanuit het hoofd en niet uit de buik of het hart.
 
sinds ik met Klaaswitz om ga maak ik de gains van mijn leven
 
Ik heb al 2 jaar een relatie met zijn dochter.:)
 
Lees z'n posts, merk wel dat iedereen die een discussie met probeert te voeren vrijwel altijd faalt.
 
wat een held is hij toch! :O
 
Beetje kinderachtig dit.
 
Hij is knap.
 
Liefde in de lucht,
Er word steeds voor gevlucht,
Maar laat het eens binnen,
Dan kun je beginnen.

Beginnen met leven,
Beginnen met zweven,
Tussen roze wolken,
Over alle volken.

Beginnen met feesten,
Tekeer gaan als beesten,
Beginnen met lol,
Ga eens flink uit je bol.

Maar ook beginnen met van iemand te houden,
Die persoon volledig te vertrouwen,
En als het dan nog niks word,
Heb je altijd nog je ware liefde.......
klaaswitz!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven