Fitness Seller

Omgaan met Klaaswitz, hoe doen jullie het? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is toch wel zo'n k*tband dat Nickelback. Henry Rollins heeft dat een keer haarfijn uitgelegd waarom die gasten zo k*t zijn.


Zekers zo fake als wat, google maar en je zult zien dat velen het ook vinden, Nickleback sucks
 
Een beetje meer respect voor de band die een lied over je heeft gemaakt lijkt mij wel op zijn plaats.
 
Je lijkt me sowieso een beetje te veel gefixeerd op het begrip 'succes', 'slagen' en 'mislukken' Bas, ben je al een beetje op weg?
 
Je lijkt me sowieso een beetje te veel gefixeerd op het begrip 'succes', 'slagen' en 'mislukken' Bas, ben je al een beetje op weg?
Ik ben nog niet eens in de buurt van een carrière als invorderingsambtenaar, dus wat dat betreft heb ik nog een lange weg te gaan.
 
Maar serieus, wat zijn je toekomstplannen? Je lijkt in een vrij korte tijdsbestek behoorlijk wat van economie en het banksysteem te weten, doe je iets met economie?
 
In carrière mode wordt Babel erg goed, hoewel die online tegenvalt.
 
Maar serieus, wat zijn je toekomstplannen? Je lijkt in een vrij korte tijdsbestek behoorlijk wat van economie en het banksysteem te weten, doe je iets met economie?

Minstens een miljard. Nee, nog niet, maar die richting wil ik wel op. Eerst mijn wiskundige vaardigheden bijschaven.
 
18 jaar

:roflol:

Wel tof dat je lef hebt bijlmer binkie.

Bijlmer binkie?:roflol:

Vertel nog eens dat verhaal over hoe je vroeger van je laatste centen altijd eten kocht, je laat het altijd zo heerlijk dramatisch klinken, het leven van de straat.
 
Bijlmer binkie?:roflol:

Vertel nog eens dat verhaal over hoe je vroeger van je laatste centen altijd eten kocht, je laat het altijd zo heerlijk dramatisch klinken, het leven van de straat.

Een verhaal over vroeger, OK.

m'n zusje en haar vriend hadden vuile hero gespoten en werden opgenomen in het AMC en hun hersens rotte langzaam weg en toen waren ze dood.

Zo goed gab, straat genoeg???
 
m'n zusje en haar vriend hadden vuile hero gespoten en werden opgenomen in het AMC en hun hersens rotte langzaam weg en toen waren ze dood.

Pics van je zusje? (maakt niet uit in welke staat)
 
Oke dus je was nog erg jong.. had je toen al een telefoon met camera? nee he?
:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven