AndroidHealthClinic

Omgekeerde V onderkant borst wat te doen?

Bezoekers in dit topic

Justifire

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2003
Berichten
1.768
Waardering
0
Ik heb zeg maar een omgekeerde V vorm aan de onderkant van mijn borst.
Nu vraag ik mij dus af of dit iets genetisch bepaald is, of dat er een goede oefening is om deze V te verkleinen.
Iemand ervaring mee?
 
Dat is genetish bepaald en je kan er verder echt niks aan doen.
 
Heb het ook een klein beetje, niets aan te doen, genetisch bepaald. Daar zit je borstspier aan je borstbeen bevestigd... 2 bad bro....
 
Daar was ik al bang voor.
Ertussen in voel ik alleen me borstbeen, en zie de spieren er duidelijk eindigen.
Maar vind het ook wel geruststellend, het ligt in ieder geval niet aan mijn training dan.
 
omgekeerde V-vorm... ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen bij je borst...
 
Bij de onderkant van mijn borst (scheiding linker en rechter borst) heb ik een soort van ^ zie het als de letter W V=links en V=rechts.
Onderaan is de afstand tussen mijn linker en rechterborst een centimeter of 5.
Hoop dat je hem nu snapt?
 
:O joh... wazig... Heb ik echt nog nooit gezien ofzo. Maarja botstructuur is natuurlijk genetisch bepaald... Valt dus nix aan te doen. Tenzij je aan de GH gaat hehe maar dat is niet een goed idee.

Helaas nix aan te doen. Maak je borst maar lekker vol en maak er het beste van wat jij kan doen.
 
Originally posted by biceps_blitz
:O joh... wazig... Heb ik echt nog nooit gezien ofzo. Maarja botstructuur is natuurlijk genetisch bepaald... Valt dus nix aan te doen. Tenzij je aan de GH gaat hehe maar dat is niet een goed idee.

Helaas nix aan te doen. Maak je borst maar lekker vol en maak er het beste van wat jij kan doen.
Mijn idee ;)
 
Heb ik ook, bij mij staat mijn borstbeen iets naar binnen. Ik combinatie met die ^ lijkt je borst helaas niet zo indrukwekkend. Maar naarmate de massa vordert, valt het minder op hoor!
 
Heeft niets met botstructuur te maken en ook GH heeft hiervoor geen nut.
Is 'gewoon' de vorm van je borstspier en is idd genetisch bepaald.

Groet Smalluser :thumb:
 
mijn broer mist een stuk borstbeen. die heeft daar een kuil zitten. vroegr veel mee geknikkerd:D

je schijnt ook de tegenpool te hebben, een kippenborst waar je een extra uitstekend stuk borst hebt. Wij noemden dat altijd elkaars levenspartners, eenmaal gevonden, vastklikken en voila:)

maar goed, daar gaat t hier niet over. maar ben wel benieuwd hoe t er nu echt uitziet. heb er wel een beeld van in mn hoofd maar kom op, fotootjes:)
 
Naarmate je borst dikker wordt zal het spierweefsel wat tegen de aanhechting aanzit iets verdikken, hierdoor lijkt op opening waar de pees aan het bots zit wel minder groot.

Je moet dus zorgen voor een zo groot mogelijk ROM bij de oefeningen en een goede rek. Zodat de gehele lengte van de spier goed contraheert.
De ruimte waar de spier eindigd, daar kan je idd niets aan doen (alhoewel dat pezen ook een klein beetje verdikken als ze aansterken) maar dus je kan het wel zo laten lijken dat er minder ruimte is. Maar dat vraagt heel veel tijd .


Om te zien tot waar je borst dikker kan worden moet je gewoon deze helemaal samenpersen, je ziet dan duidelijk waar de pees eindigd, tot daar zal je groeien en niet verder.
 
Back
Naar boven