Fitness Seller

Omnadren Jelfa

Bezoekers in dit topic

Gwillie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2009
Berichten
879
Waardering
20
Lengte
1m74
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
ik heb hier redelijk veel omna's allemaal dezelfde batch

Lot 910071
exp 10/2012

op google vind ik terug dat deze zogenaamd fake zijn.. maar op sommige sites staat ook dat dezelfde batch gefaked wordt maar ook echte omna's van die batch bestaan.. heeft iemand hier ervaring mee? de amps zien niet allemaal even groot en het bruin kringetje in de hals kan je er gemakkelijk af krabben (de witte stip niet)

DSC01670.jpg


DSC01673.jpg


DSC01675.jpg


DSC01671.jpg


DSC01672.jpg
 
ik heb hier redelijk veel omna's allemaal dezelfde batch

Lot 910071
exp 10/2012

op google vind ik terug dat deze zogenaamd fake zijn.. maar op sommige sites staat ook dat dezelfde batch gefaked wordt maar ook echte omna's van die batch bestaan.. heeft iemand hier ervaring mee? de amps zien niet allemaal even groot en het bruin kringetje in de hals kan je er gemakkelijk af krabben (de witte stip niet)


ze zien er nogal fake uit,schuine opdruk en wat je al zegt
er zijn hier zoveel fakes van in omloop,tricky bro
 
ik heb hier redelijk veel omna's allemaal dezelfde batch

Lot 910071
exp 10/2012

op google vind ik terug dat deze zogenaamd fake zijn.. maar op sommige sites staat ook dat dezelfde batch gefaked wordt maar ook echte omna's van die batch bestaan.. heeft iemand hier ervaring mee? de amps zien niet allemaal even groot en het bruin kringetje in de hals kan je er gemakkelijk af krabben (de witte stip niet)
ik durf het niet zekerheid te zeggen,maar denk fake
schuine opdruk en wat je al zegt,er zijn hier teveel fakes van,tricky
 
schuine opdruk is het niet.. stickertje hangt er wel scheef op. heb op het net gezocht en er zijn blijkbaar legit omna's van deze batch en ook counterfeit.. dat wil zeggen dat ze wel werken maar niemand weet welke test er werkelijk inzit en hoeveel mg..
 
voor de rest niemand? ervaring...kennis..
 
heb gelezen dat bij de echte alle ampullen precies even hoog moeten zijn even als de vloeistof!
ook zou het lot overeen moetenkomen met de exp.

bijv. lot 004 = exp 04 ....

dus waarschijnlijk zijn de jouwe fake!
 
deze zijn ook fake, counterfeit.. zit werkzame stof in maar niet wat erin moet zitten, is anders voor de rest netjes nagemaakt
 
heb net een lab test gelezen van dit lot nummer : zit 160 mg test enanth in.
super fake
 
kan je mss een linkje geven bro? ja, wist al dat ze fake waren.. ik waag er mij ook niet aan
 
tik in google fake omnadren en dan afbeeldingen dan zie je jou batch al staan ! of kijk hier
juicedmuscle.net/content/counterfeited-fake-a...
 
Ja zo ver was ik al. Bedoel een linkje naar die labtest
 
Balen dat je fakes hebt man. Ik had vorig jaar de echte met batchnr 908241 exp 08-2012...heb nog nooit betere Sust/Test gehad. Heerlijk spul.
 
Ja echt k*t.. ik kies nog altijd liever voor hg test.. al die klote fakes. Hg test overal te krijgen met hopen. Maar ik zie weinig dat echt is
 
Back
Naar boven