XXL Nutrition

Omnadren meenemen op de vlieger naar schiphol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

big boy 193

Novice
Lid geworden
11 jun 2017
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Als ik een paar doosjes omnadren meenem vanuit het buitenland naar de luchthaven Schiphol
en ze vinden dit kan ik dan straffen en of boetes krijgen of nemen ze dit gewoon in beslag...?
Dit is uiteraard enkel voor eigen gebruik...
Ik woon namelijk in belgie dus ken de wetgeving van Nederland niet...
Alvast bedankt voor de info
 
Wat kans op controle betreft, hangt het af van waar je komt.
 
Je kan het misschien beter per post opsturen naar je huis?
 
Post is riskanter. En al zeker naar België. Vlucht vanuit Bulgarije wordt in principe niet gecontroleerd.
 
Dat dacht ik dus ook maar eigenlijk is dat niet echt de vraag...
Want de vraag is wat doen ze als ze het toch zouden vinden....?
 
De persoon die jou dat kan vertellen zit nu vast voor smokkelen. Vaak ben je te bang.
 
Ze kunnen dat in beslag nemen en dan kan er later eventueel een PV volgen (wat mij zou verwonderen voor een paar doosjes). Het kan ook zijn dat ze niets doen omdat ze het als persoonlijk gebruik van medicatie beschouwen. Erger dan dat wordt het niet.
 
Ze kunnen dat in beslag nemen en dan kan er later eventueel een PV volgen (wat mij zou verwonderen voor een paar doosjes). Het kan ook zijn dat ze niets doen omdat ze het als persoonlijk gebruik van medicatie beschouwen. Erger dan dat wordt het niet.

Dit is als je al een controle krijgt. Ik heb echt nog nooit controle gehad bij aankomst van een Europese vlucht. 0x.
 
Vorig jaar kwam ik van turkije & ik had niets bij wat betreft anabolen, wel had ik 50 kamagra gellekes meegenomen. Ik werd eruit gehaald voor controle.

Controle leek me echt iets nutteloos, deden me valies open, keken naar hoe je reageert, als je cool blijft gebeurt er niet. Hadden niet echt zitten speuren in de valies, mijn badzak waar de kamagra inzat werd niet eens open gedaan...
 
Laatst bewerkt:
Dit is als je al een controle krijgt. Ik heb echt nog nooit controle gehad bij aankomst van een Europese vlucht. 0x.
In principe worden die vluchten niet gecontroleerd. Dat is juist.
 
Back
Naar boven