AndroidHealthClinic

Omnipotents log. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omnipotent

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2008
Berichten
915
Waardering
0
ik ga sinds vorige week nu 2 keer ipv 1 keer per week naar de sportschool. ik hoop hierdoor meer resultaten te boeken.

mijn stats zijn momenteel:
schoenmaat 40
lengte 180 cm
71 kilo
armen L34cm R33cm
borst 102
buik 82
benen L54cm R53cm
kuiten L37cm R37cm

ik train op zondag en woensdag. dit was mijn training van woensdag.

squat 4*6*50
BOR 5*10*45 (voelde nog vrij licht)
pull-ups 4*6
bench 5*6*55
dumbbell OH press 4*6*16
upright cable rows 4*8*52,5
triceps rope pulldown 3*9*45
bicep cable curls 2*10*45
hammer curls 1* 6*14

mijn doel is vooral om sterker te worden. ik hoop dat ik over een half jaar mijn lichaamsgewicht kan squatten en benchen. ik doe geen rippetoe omdat ik denk met 2 keer per week geen deload nodig te hebben en ik vind het moeilijk om met een vast aantal reps te werken.

morgen ben ik van plan voor het eerst te gaan deadliften. ik heb nog geen instructeur horen klagen toen ik bor deed, dus deadliften zal ook wel toegestaan zijn.
 
Wat dacht je van 4x per week naar de sportschool? :D
 
overkill keranos. kan ik niet combineren met mijn zware baan.
 
schoenmaat :P ik hoop dat ze groeien (just kidding)
maar ff OT, suk6 met je training! wat doe je voor werk dan?
 
ik werk met rollen vloerbedekking van 200 kg.
 
Veel succes!
 
Waarom vermelden tegenwoordig zoveel mensen hun schoenmaat :roflol:
 
schoenmaat vermelden is een rage geworden.

training vandaag.

squat 4*8*50
pull up 4*7
BOR 1*5*50 4*9*45
benchpress 5*7*50

toen ik met de BOR bezig was kwam er een instructeur klagen over m'n techniek. volgens hem moest ik met me rug 45 graden gaan staan ipv horizontaal. en hij dacht dat die oefening voor buik en borstspieren was. op m'n squat had ie ook al commentaar. toen was mijn motivatie weg en heb ik 5 kilo lichter gebencht dan de vorige keer. ben daarna maar naar huis gegaan.
 
Hij dacht dat row voor buik en borst was? ???
Zeg tegen die instructeur dat hij moet stoppen met je te storen tijdens je training. Hij kan beter wat gaan lezen over oefeningen.
 
ik denk dat ik voortaan maar 's avonds ga trainen, dan voel ik me ook sterker. heb ik iig geen last van dat geouwehoer van die gast. hij staat ook de hele dag te ouwehoeren in de gym. dan vind ik die curlers in het squatrek toch een stuk minder irritant, da's alleen maar grappig.
 
bijna vergeten m'n training van donderdag-avond te posten, gister had ik er geen zin meer in.

squat, 4*7*55 (+5, verbaasde mezelf een beetje, ik)
benchpress 4*6*55 (al eens eerder gedaan, heb het rek even 5 graden bijgedraaid toen ik klaar was, ik kwam er achter dat de stang niet helemaa parallel met het systeemplafond liep, dit vermakkelijkt het balanceren van het gewicht)
wide grip pullups 4*7 (met veel moeite)
oh press 2*5*35, 2*5*32
BOR 4*7*50 (de 15kg rubber-coated schijven zijn toch iets te klein denk ik, zet het gewicht voortaan niet meer op de grond, alleen bij de laatste 2 reps, de 20 kg giet-ijzeren schijven maken me iets teveel herrie).
deadlift 1*7*50 (eerste keer, nog redelijk zwaar na de BOR)

daarna nog wat isolatie gedaan voor de biceps, tri-ceps en lateral delts, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. volgende keer buikspieren en kuiten isoleren.
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je gaat deadliften. :thumbs:
 
ja, ik wou eerst wachten totdat ik met de squat op de 60 kg zat, maar ja, de gym was uitgestorven, dus niemand die me tegenhoud.
 
Schema voor beginners van Rippetoe heeft ook geen deload.
 
ik was net aan het masturberen toen me moeder riep etenstijd. niet klaargekomen, mooi dat bespaard testosteron dacht ik.

maaltijd: sla met twee eieren, paar aardappeltjes en geen vlees gvd.

squat 2*7*55 2*7*50 (volgende keer 57 kg proberen)
benchpress 2*6*55 2*7*50 (ik denk dat ik toch maar eens een spotter moet zoeken, is het ok als ik een instructeur van een health-center vraag? die gasten lopen hier toch alleen maar duimen te draaien.

oja, en het rek was weer scheef geschoven, klootzakken.

wide grip pull ups 2*7 2*6 gaat nog niet erg vooruit.

BOR 1*8*50
deadlift 1*8*55 (techniek was verkeerd, kwam met me onderarmen tegen me schenen, evengoed nog zeer licht, denk dat me een rep max wel cker boven de 90 kg is.

technogym abdominal crunch : 1*8*50 4*11*45 (buikspieren hebben momenteel prioriteit, die heb ik verwaarloost, denk dat ik lichte vorm van lordosis heb ofzo, waarschijnlijk niet, maar maar m'n onderrug is wel veels te sterkt ten opzichte van m'n abs. waarschijnlijk door m'n werk.

biceps triceps, lateral delts isolatie, hamstring maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.

OH press vergeten, maakt niet uit, het duurde toch al te lang.

Training viel tegen. ik weet niet of ik te weinig eiwit of kolidraden gegeten had, maar iig te weinig kcal. ik voelde me totaal niet slapjes anderseids. voortaan maar op dinsdag en donderdag trainen en zondag thuis. ik denk dat de supercompensatie net iets te lang duurt. kan thuis alleen moeilijk squatten me dumbbells. dan doe ik daar ipv wel box jumps ofzo. te beginnen met een meter hoog. mam wil geen magere kwark voor me kopen vind ze onzin, ga wel ff wat tosti's bakken als ze slapen.
 
squat 7*57, 5*57, 5*55
pull-ups 2*7, 2*6 (waarom ga ik hier niet op vooruit, ik doe dit al maanden, mischien omdat m'n grip toch een fractie breder is geworden.
bench 1*4*57 2*5*55 (progressie gaat heel moeizaam)
BOR 2*7*50 (volgende leg ik er wel een paar 10 kg schijven onder, kan ik hem iig neerzetten tussen de reps)
deadlift 2*8*60 (redelijk licht volgende 2 keer met 5 kg verhogen)
mp 2*6*40 1*5*40 (had ik niet verwacht nog zoveel reps te maken met dit gewicht.
abdominal cruch machine 3*9*50
 
met 3 keer per week gaat progressienatuurlijk veel sneller.
Mara als jij dat niet kan/wil ivm moet je dat gewoon zo laten
 
ik ga voortaan op zaterdag of zondag thuis nog wat dingetjes doen. ik het alleen een bench en een paar dumbbells tot 24 kg. daar haal ik net 8 reps me met benchpress. doe ik iig iets. ik stond gister op de weegschaal, ik woog wel 2 kg zwaarder dan ik verwacht had, dus dat was een meevaller. over een paar weken gaan me ouders op vakantie en ben ik een paar weken vrij. vanaf dat moment wil ik ook m'n voeding gaan verbeteren.
 
zo, vandaag weer getraind.

benchpress 1*6*57 1*5*57 1*5*55
squat 1*6*57 1*57 2*4*55 (gaat gelijk op met de bench)
press 1*6*40 2*5*40 (laatste reps zijn nog steeds met behulp van de benen)
pull-up 1*7 2*6 1*5 (volgende keer begin ik met deze oefening, misschien heb ik dan meer progressie)
BOR (3*6*52)
deadlift 1*7*60 2*5*65 (65 was wel zwaar, voorlopig giwicht maar niet verhogen, deze oefening heeft bij mij toch geen prioriteit)
abdominal crunch 1*8*55 3*11*50
 
Back
Naar boven