Fitness Seller

The Final Chapter

Bezoekers in dit topic

Weerf die cable shit.
Deadlift, bent over rows, t bar roeien, optrekken, dumbbell roeien
 
nooit?

waarom denk je dat ik ga loggen ? :p

edit: we hebben zo een halterstang, alleen word ie door maar 1 iemand gebruikt daarom dat ik er niet meteen aan heb gedacht. dus kan nog ff verder.

Why not?Ook leuk voor jezelf om na een tijdje je progressie in cijfers te zien.Één zo'n halterstang heb je niet veel aan, behalve bij rows dan misschien...

Weerf die cable shit.
Deadlift, bent over rows, t bar roeien, optrekken, dumbbell roeien

Working on it, zoals gezegd de dumbbells bij ons gaan maar tot 32 kg.
Ik overweeg nu een paar korte halterstangen aan te schaffen maar eerst wil ik een belt met ketting voor dips en pullups idd.
 
Why not?Ook leuk voor jezelf om na een tijdje je progressie in cijfers te zien.Één zo'n halterstang heb je niet veel aan, behalve bij rows dan misschien...



Working on it, zoals gezegd de dumbbells bij ons gaan maar tot 32 kg.
Ik overweeg nu een paar korte halterstangen aan te schaffen maar eerst wil ik een belt met ketting voor dips en pullups idd.
we hebben er 2 maar met presses zal het nog ff duren voor ik 32kg + kan.
hmja als ik ooit eens meer tijd heb maak ik wel een log miss.
 
:fuu:pas begonnen log en al zoveel volgers!
Maarre rugtraining laatst, onderrug vergeten? :o
 
Tnx, voedingsschema post verderop in m'n post.



Ben niet naturel hoor, als je dat dacht.
Vast trainingsschema heb ik niet, ik train 5 dagen in de week waarbij ik probeer in 4 dagen alle spiergroepen te pakken en de 5e dag aan achterlopende spiergroep(en) te besteden.Per week maak ik een indeling voor de rest van de week waarbij ik probeer voor elke spiergroep 3 tot 4 oefeningen, met 5 setjes a 8-12 reps te doen.Dit klinkt misschien wat vaag maar ik heb het idee dat het voor mij werkt en daar gaat het om.
Voedingsschema:

400 gr. kipfilet of 400 gr. koolvis
1 kilo kwark
200 gr. rijst
300 gr. havervlokken
200 gr. whey
150 gr. groente

Dit zijn ongeveer 3500 kcal, bewust veel eiwit btw.Dit verdeeld over 5 eetmomenten per dag, melk heb ik geschrapt ivm lactose en brood lust ik niet (meer).

Interresant, ben namelijk zelf lactose intolerant en kan dus ook geen melk verdragen. Zit er in je kwark ook niet veel lactose normaal tho? En 1 kg, lijkt me wel veel om binnen te krijgen op een dag :o
 
Interresant, ben namelijk zelf lactose intolerant en kan dus ook geen melk verdragen. Zit er in je kwark ook niet veel lactose normaal tho? En 1 kg, lijkt me wel veel om binnen te krijgen op een dag :o

Ik neem aan dat er in kwark ook best wat lactose zit idd.Door al die zuivel was ik bijna continu aan de schijterij en sinds ik de melk vervangen heb door water heb ik er geen last meer van.
Die hoeveelheid valt best mee, ik doe 's ochtends en 's middags een half bakje door de whey shake met havervlokken en 's avonds een hele bak voor het slapen gaan, is goed te doen.
 
BW 86,0 kg.
BF 10,8%


Triceps


CGBP

10x30
10x50
8x70
8x90
4x100
Had ws. nog wel meer gered maar zonder spotter durfde ik het niet aan.


dumbbell one arm extension

10x14
8x16
8x18
6x20
10x14


skullcrusher

10x20
8x30
6x40
10x20


dips 3x12xBW

Ik heb een dipbelt besteld, die kan ik vrijdag ophalen.


Schouders



dumbbell rear lateral raise (seated)

8x12
8x14
8x16
8x18



dumbbell front raise (alternating)

10x12
10x14
8x16
4x18


Military press geprobeerd maar toen knakte er iets in m'n linkerschouder.
Doet fokking pijn trouwens...:(
 
Balen van je schouder, wel nette training!

Ook very nice gains gemaakt de afgelopen tijd, mag ik vragen watvoor kuur je gedaan hebt?
 
Balen van je schouder, wel nette training!

Ook very nice gains gemaakt de afgelopen tijd, mag ik vragen watvoor kuur je gedaan hebt?

Tnx!Heb net ff heet gedouched en m'n schouder ingesmeerd en het is al wat minder.
Ik heb 2 eenvoudige test e/deca kuurtjes gedaan.
 
Kijk goedzo :D en nu lekker door knallen! Jammer van je MP btw! Wel oppassen hoor, je bent al op leeftijd dus kijk maar uit dat je niet breekt... :roflol:
 
Hoe dunner de armpjes hoe sneller je iets breekt:p
 
Hoe dunner de armpjes hoe sneller je iets breekt:p

:sad:

-----------------------------------------



Maar goed, vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens benen getraind.Damn, viel dat ff tegen. Ik voorspel ook heftige spierpijnen, had net al moeite om de trap op te komen...:( Anyway, vanavond buik en biceps als ik de motivatie kan vinden.


BW 85,8 kg.
BF 10,8%


rotary calf

10x20
10x30
8x40
8x50

sled 45" calf raise (plate loaded)

10x40
10x60
10x80
8x100
8x120
6x140

smith was continu bezet :mad: dus geen standing calf raises vandaag.


leg extension

12x20
10x30
10x40
8x50

3x12x20


leg press

12x40
12x80
10x120
8x160
4x180
10x80


kick back

10x20
8x40
8x60
8x80
10x40

Squatten zit volgende week in de planning.
 
Zo, de 2e sessie van vandaag zit erop.

Biceps

bb curls

12x25
10x35
8x45
10x25


db curl

12x12
10x14
10x16
8x18
8x20
3x22
10x16

Toen zaten m'n armpjes zo vol dat niks meer ging...



Buik


Ongeveer 200 crunches op div. apparaten.



Morgen borst, daar verheug ik me al op.:)
 
Nice train, waarom nu pas weer benen?
 
Hehe ik zag je benen training, en wou meteen over squatten beginnen :D Niet slim om je benen niet meer te trainen, maargoed nu dus lekker blijven doen!

Training van vandaag was je zeker zo klaar mee?
 
Benen maanden niet getraind?
U gay?
 
Nice train, waarom nu pas weer benen?

Benen maanden niet getraind?
U gay?

Uhm...m'n ex vond dikke benen (gespierd dus) niet mooi dus vandaar.
Verbaast me wel hoe snel het weggaat want ik had best behoorlijke poten, anyway nu zitten ze weer in het schema.

Hehe ik zag je benen training, en wou meteen over squatten beginnen :D Niet slim om je benen niet meer te trainen, maargoed nu dus lekker blijven doen!

Training van vandaag was je zeker zo klaar mee?

I know...:oHebben we het al over gehad, komt goed!:)
Nou viel wel mee, bijmekaar ong. 2 uur bezig geweest...Hoezo dan?
 
Back
Naar boven