AndroidHealthClinic

Omschrijf de dbb'er met 2 plaatjes quizje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee, het is Penose: ). Lees dat hoeretopic maar na. Hij heeft kamertjes.

Hoe zou het trouwens zijn met onze vrind. Hij is nog een paar keer teruggekomen als alphabet en parthenon maar daarna niks meer van hem vernomen.

Haha was een figuur. Fanatiek in iets was hij wel maar kwam me ook over als iemand die daarna weer zichzelf in totaal wat anders kan storten. Misschien doet hij dus ondertussen niks meer met krachtsport, wie weet.
parthenon zegt me wel iets, maar die persoon was volgens mij wel stukken rustiger hier op het forum.
 
Haha was een figuur. Fanatiek in iets was hij wel maar kwam me ook over als iemand die daarna weer zichzelf in totaal wat anders kan storten. Misschien doet hij dus ondertussen niks meer met krachtsport, wie weet.
parthenon zegt me wel iets, maar die persoon was volgens mij wel stukken rustiger hier op het forum.

Hij gebruikte ook geen roids meer. Zijn omgeving herkende hem daardoor niet meer. Oja, hij kwam ook nog buurten als 'realmenno'.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol: Je bent dan ook ettelijke jaren bezig.

/care, zo'n beetje hetzelfde excuus als tegen iemand met een epic fysiek zeggen "jij bent dan ook aan de roids", doet niets af aan het feit dat hij buffer is dan jou;)
 
Lekker topic, Goed druk ook.
 
  • Like
Waarderingen: mat
vaginitis.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
LOL en prima uitgebeeld :roflol::roflol:
K*t ik moet verdelen.......
 
Back
Naar boven