Fitness Seller

Omtrek

Bezoekers in dit topic

Start eating [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Tja, dat van die kwark daar zit wat in..natuurlijk wel veel eiwitten, maar ik eet er ook twee per dag en als je aan het cutten bent kun je dit denk ik beter terugbrengen naar 1..of helemaal niet..
 
Op mijn trainings dagen eet ik 1 bak kwark, en twee shakes van de aldi en daar zit per stuk 12 gram in (en 24 koolhydraten)
En dit deed ik nooit, dus dan zou ik verw8en dat ik wel vooruit zou gaan, en ik eet trouwens geen vlees dus kan tonijn enz niet eten.
Ik ben 1.80 en weeg nu 69,5 ik woog 65 maar ik zit in twee maanden redelijk veel te eten hoor.

Maar ik wil nu nog niet te dik worden want de zomer komt er aan :D
 
Je eet geen vlees???, tja dan wordt het al wat lastiger he
 
Originally posted by TrainingFreak
Op mijn trainings dagen eet ik 1 bak kwark, en twee shakes van de aldi en daar zit per stuk 12 gram in (en 24 koolhydraten)
En dit deed ik nooit, dus dan zou ik verw8en dat ik wel vooruit zou gaan, en ik eet trouwens geen vlees dus kan tonijn enz niet eten.
Ik ben 1.80 en weeg nu 69,5 ik woog 65 maar ik zit in twee maanden redelijk veel te eten hoor.

Maar ik wil nu nog niet te dik worden want de zomer komt er aan :D

te dik worden, ik denk dat jij daar niet snel last van ondervind, maar je bent dus vegetarier. Zal dan idd een lastige opgave worden.
maar probeer eens wat minder setjes te doen voor je biceps.
ipv 9 sets bijvoorbeeld alleen barbcurl en dumb curl beide 3 sets en verwaarloos je triceps niet he
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by TrainingFreak
en nog iets ben je dan niet snel uitgetraind ?

waar doel je hierop?

op alleen bicepstraining?
En wat maakt t overigens uit of je snel kaar bent. beter snel en intensief getrainnd dan (te) lang en te veel doen op een minder zwaar niveau
 
Back
Naar boven