AndroidHealthClinic

On of of (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wiggers

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
799
Waardering
12
Hallo ben net een tijdje on geweest 14 weken zoiets ik zou eerst na de vakantie nakuren maar door geld probs heb ik nog steeds niet nagekuurd het is nu de tweede week na de vakantie en in de vakantie ben ik 5 kilo kwijtgeraakt door onvoldoende eten. Maar nu na de vakantie ligt mb test helemaal plat. En ben bang dat ik meer kwijt ga raken.
Ik wilde eigenlijk over 2 maanden weer beginnen maar nu zit ik eraan te denken om weer door te gaan over 2 weken.. Dec is m'n eerste wed
Wat denken jullie?
 
watik denk is dat je geen flikker begrijpt van kuren.
Wat voor wedstrijd want als het doping gecontroleerd is lijkt het me niet dat je nu nog een hele kuur kan doen en clean kan zijn, of je moet alleen korte esters gaan nemen.
 
Laatst bewerkt:
Doorgaan totaan je wedstrijd, daarna goed de tijd nemen om te herstellen
 
Ja dat ik dom ben geweest snap ik als die vakantie er niet tussen zat was er geen probleem. Maar ik verwacht nog meer k*t opmerkingen maar die laat ik wel achterwege en de goede info pik er tussenuit bij deze doe geen moeite.
 
Zal niet over je heen vallen met het verhaal dat je het dom gepland hebt, maar als je nog wat gear over hebt zou ik hem alsnog doortrekken tot je financieël meer ruimte hebt.
Van die 5kg die je verloren hebt, zal het grootste gedeelte vocht zijn... ook al heb je het idee dat je weinig vocht had vast gehouden.

Nu een evt. nakuur starten zal je niet motiveren omdat training niet zal gaan zoals je gewend bent, en je gewicht verder zal dalen.
Met als gevolg een lichte vorm van depressie.

sterkte kerel.
 
die lichte depressie krijgt ie sowieso alleen krijgt ie het wanneer die dan gaat nakuren.
@ts hoeveel kuren heb je eigenlijk al gedaan
 
die lichte depressie krijgt ie sowieso alleen krijgt ie het wanneer die dan gaat nakuren.
@ts hoeveel kuren heb je eigenlijk al gedaan


Das waar maar als ie wat verloren massa ziet terug komen heeft ie er misschien meer zin in.
Zover ik me kan herinneren heeft TS behoorlijk zware kuren in vrij korte tijd gedaan, en daar toch wel nette resultaten mee geboekt.
Denk alleen dat een herstel hierdoor nogal lang zal duren en erg lastig zal worden om massa te behouden.
Gezien de planning van TS, is nakuren nu niet de beste optie (wel de gezondste).
 
Zal niet over je heen vallen met het verhaal dat je het dom gepland hebt, maar als je nog wat gear over hebt zou ik hem alsnog doortrekken tot je financieël meer ruimte hebt.
Van die 5kg die je verloren hebt, zal het grootste gedeelte vocht zijn... ook al heb je het idee dat je weinig vocht had vast gehouden.

Nu een evt. nakuur starten zal je niet motiveren omdat training niet zal gaan zoals je gewend bent, en je gewicht verder zal dalen.
Met als gevolg een lichte vorm van depressie.

sterkte kerel.

Idd ja ik heb al lang niet meer zoveel afgevallen ik ben ook een stuk droger geworden van 14.8 naar de 9 % ongeveer en het zelfde gwicht gebleven ja ik denk ook dat het veel vocht is wat vet en een beetje spier maar toch.
Normaal kan ik wel nakuren zonder probleem en wat gewichts verlies neem ik voor lief maar dit is anders. Omdat ik in de vakantie al zoveel kwijt geraakt Bn als m'n lichaam niet in katabole staat was had ik het gewicht er zo weer aan aleen door goed te eten...

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 10:26 ----------

Dit was m'n 3 de kuur

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 10:33 ----------

Ik wil Zoiezo geen zware dosering pakken want schiet toch niks op
 
hmmm om dan in je 3e kuur terwijl je al 14 weken bent bezig geweest nog ff 20 weken eraan te plakken naar december toe, zou het wel ff overdenken je hebt dan wel een huge hersteltijd erachteraan.
Ook een lage dosering voor lange tijd gaat een lange hersteltijd geven.
Wat zijn je plannen en wat heb je nu gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je stats momenteel dan wiggers en wat was je kuur?

Westrijd kost veel geld ;) je kan het altijd uitstellen toch...
 
als je lang on wilt gaan zou je mischien buiten de aas kunnen kijken.
 
@ts wat zie je zelf als "de beste" oplossing?
 
Ja dit was een zware klote kuur alhoewel ik wel wat gegained had.
Mijn bedoeling was super sust met super deca 750 sust en 500 deca ik werd er flink droog van 5 % en bleef op t zelfde gewicht. In week 3 kreeg ik gyno en in week 5 ben ik gestopt met deca. En even doorgegaan op 750 sust en daarna 3 weken ongeveer op 1000 mg sust maar dat zette geen zoden aan de dijk.
Ik ben toen overgestapt op test p met mast p en winny tot 4 weken geleden toen ging ik op vakantie.

Zit nou op 90 à 91 Rond 9% zat voor de vakantie op 96@ 9.8 %en nu zichtbaar droger nog niet gemeten omdat die kerel op vakantie is die het altijd doet.

Dus ik baal flink alhoewel de mensen om me heen het nIet zien.

Mijn planning was flexcup op 90 kilo '%%

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jul 2011 om 13:58 ----------

Ik wil eigenlijk tussen elke kuur rond twee maanden rust maar
De meeste zeggen dat je dan nouwelijks herstelt.
 
wat ik hoor als herstel is minimaal tijd on=tijd off al zullen de meningen verdeelt zijn.
je merkt niks van 1000mg sust/week:eek::eek:
Maar in 4 weken zul je niet alles verliezen hoor zal veel vocht zijn al heb je wel geeindigt met korte esters
die fotos zien er goed uit iig
 
Laatst bewerkt:
Ja als het goed is zie ik er al beter uit houthakker hihi
 
wat een fail

als je financieel niet stabiel bent, waarom ga je dan uberhaupt kuren?
eten is belangrijker. verdiende loon
 
Het leven is geen rozenkleur en maneschijn jongen soms gaat het niet zoals je wilt en het heeft niks
Met eten te maken
 
Het leven is geen rozenkleur en maneschijn jongen soms gaat het niet zoals je wilt en het heeft niks
Met eten te maken

ja ok maar je zaken een beetje inschatten kan ook geen kwaad he
 
Ja idd dat komt door de last minut reisje van m'n vriendin
 
Back
Naar boven