AndroidHealthClinic

Loggen is voor onzekere mietjes

Bezoekers in dit topic

Wss vergat hij te eten naast die 100 mcg T3, ook op 3.5 gram blijf je dan gewoon een ecto.
Dat + poep genes. Zijn aanhechtingen/frame waren wel oké, maar hij had niet echt die genes om massive te worden.

>lifting for girls

Enige die serieus waren was Supaturk en die kale dude. Die zagen er ook veel beter uit.
 
Heb ik een rel gemist? Alle mooie plaatjes weg en betelfag met een ban :roflol:
 
Zo snel een ban
 
Oké dat ging niet helemaal zoals ik had gehoopt. Omdat ik het weer tijdje geleden was reageert me lichaam heel erg heftig erop; trillen, kortademig, hartslag van 200, gevoel dat je out gaat etc. Als ik niet meer post ben ik didde.

Injectie in mijn elleboog:

yolo2.jpg
yolo.jpg



Nog snel even mij laatste form. Yolo

1596661791084.png
 
Wel streef fysiek overigens :thumb:
 
Poehee of je polsen lijken je arm groter te maken of je armen lijken je pols kleiner te maken
 
Wat zet je in je elleboog?
 
Doe toch maar ff rustig aan man, niemand wilt dat je iets slecht gebeurt
Gaat wel prima nu, maar damn die shit is heavy.

Had het paar maanden geleden ook toen ik het voor het eerst gebruikte. Je hebt dan echt het gevoel alsof je out gaat. Vervolgens ga je heel erg hyperventileren en wordt het alleen nog erger.

Naarmate je steeds meer injecteert wordt het wel minder gelukkig, dus even door de zure appel bijten.

die paar cm extra op je biceps
Als het dit effect had gehad dan was ik allang dood geweest denk ik :roflol:

Poehee of je polsen lijken je arm groter te maken of je armen lijken je pols kleiner te maken
Klopt, die angle vertekend het beeld waardoor het lijkt alsof mijn onderarmen als satéprikkers eruit zien.

Wat zet je in je elleboog?
BPC 157


1596792754733.png
 
Dat soort positieve effecten en geen/nauwelijks sides? Dan zou ik op mijn hoede zijn. Medicatie is altijd een trade-off.
 
Je hebt bpc157 ook oral. Een maagresistente peptide
 
Dat soort positieve effecten en geen/nauwelijks sides? Dan zou ik op mijn hoede zijn. Medicatie is altijd een trade-off.
Klopt. Probleem is dat het alleen is getest op ratten. Dus je bent letterlijk een labrat. Plus je weet ook niet wat ze allemaal erin stoppen, gezien het feit je het koopt van een of andere louche site. Het kan net zo goed zijn dat ze mixen met een bepaald vulmiddel dat zorgt voor die reactie.

Lees op reddit soortgelijke verhalen van andere mensen.

Het heeft me in ieder geval wel geholpen, vandaar dat ik het weer wil proberen. Maar fuck dit is niet voor pussies.

Je hebt bpc157 ook oral. Een maagresistente peptide
Kan alleen aan injectable komen. Volgens mij is het ook effectiever als je het zo dicht mogelijk injecteert op de plek die je wilt healen.
 
Kan alleen aan injectable komen. Volgens mij is het ook effectiever als je het zo dicht mogelijk injecteert op de plek die je wilt healen.

Het zal als injectable we beter werken. In de usa kun je de oral gewoon online bestellen, dr seeds. Volgens mij is het hier verboden.

Ik heb er we eens naar gekeken vanwege blessures. Maar ik ga toch maar niet voor labrat spelen.
 
Het zal als injectable we beter werken. In de usa kun je de oral gewoon online bestellen, dr seeds. Volgens mij is het hier verboden.

Ik heb er we eens naar gekeken vanwege blessures. Maar ik ga toch maar niet voor labrat spelen.
Het is controversieel tho. Sommigen zeggen dat dat niet moet gebeuren, terwijl ik er toch veel over lees. Dus of het is een persoonlijk kwestie of er zijn gewoon bepaalde UG sources die het mixen met troep.

Ik heb 2-3 weken niet getraind en dat had niks uitgehaald. Toen ben ik weer gaan trainen + bpc injecties en merkte enorm veel verbetering. Kan placebo zijn, maar het interesseert me vrij weinig zolang ik maar weer normaal kan liften.

 
Klinkt heftig.
 
Back
Naar boven