Fitness Seller

Loggen is voor onzekere mietjes

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Ook in!

Weliswaar nederig op de achtergrond waar ik thuis hoor, maar altijd leerzaam om bij de grote jongens mee te lezen.. :thumbup:
 
Niet liegen, jij komt alleen voor de drama.

Wat neem je verder qua supps? ik dacht dat je geen wedstrijdambities had, maar zou je niet eens een shoot doen ofzo met zo’n bruut fysiek? En zijn je trainingen ergens op gebaseerd of is t meer pump/gevoel/voldoening :)

Momenteel neem ik de onderstaande supplementen.

In het witte potje zit geen amphetamine meer in helaas. Gebruik die nu voor GW1516. Neem dat elke dag(10mg). Schijnt volgens studies superieur te zijn voor je cholesterol waarden. Dat is ook eigenlijk de enige reden waarom ik het neem.
1595866951303.png


Hmm misschien als ik ooit een keer tevreden ben, wat waarschijnlijk nooit is :p.Ik probeer wel te focussen op volume. Dus pak wel zo zwaar als ik kan met zoveel mogelijk reps/sets met behoud van een zo'n goed mogelijke form.


Echt wat een zieke shape man shiiiettt, in!
Thanks bb:heart:

Biceps en triceps is enkelvoud in het Nederlands. Meervoud krijgt een -en. In het Engels is de vorm met -s zowel enkelvoud als meervoud.
Bedankt nerd.

In voor 50 cm guns! Je staat er echt goed bij, ook nog foto's van de benen (of daar te onzeker over :p)?
Onzeker ben ik sowieso, dus dat gaat geen verschil maken. Dit is de meest recente leg foto die ik heb. Nog lang geen Camelus legs natuurlijk, maar we doen ons best.

Ik zal hier natuurlijk ook meer update pics van posten.
legs.jpg
 
:eek:Jezus wat een benen.
En nee ik kom hier niet voor drama. :)
 
In
 
Hoeveel neem je van de rode gist rijst? vntl was daar ook over te spreken.
 
Niet liegen, jij komt alleen voor de drama.



Momenteel neem ik de onderstaande supplementen.

In het witte potje zit geen amphetamine meer in helaas. Gebruik die nu voor GW1516. Neem dat elke dag(10mg). Schijnt volgens studies superieur te zijn voor je cholesterol waarden. Dat is ook eigenlijk de enige reden waarom ik het neem.
Bekijk bijlage 498566

Hmm misschien als ik ooit een keer tevreden ben, wat waarschijnlijk nooit is :p.Ik probeer wel te focussen op volume. Dus pak wel zo zwaar als ik kan met zoveel mogelijk reps/sets met behoud van een zo'n goed mogelijke form.



Thanks bb:heart:


Bedankt nerd.


Onzeker ben ik sowieso, dus dat gaat geen verschil maken. Dit is de meest recente leg foto die ik heb. Nog lang geen Camelus legs natuurlijk, maar we doen ons best.

Ik zal hier natuurlijk ook meer update pics van posten.
Bekijk bijlage 498568
Die gw1516 is ook goed voor je conditie toch?
 
Hoeveel neem je van de rode gist rijst? vntl was daar ook over te spreken.
Ik neem ook 1 cap zoals vntl. Je moet wel erop letten dat er genoeg monacoline k in zit anders krijg je geen optimaal resultaat. Kwam ik ook pas later achter.


A 2011 analysis showed that some of the red yeast rice products on the market contain very little monacolin K. These products may have little or no effect on blood cholesterol levels. Therefore, even though the participants in the clinical trials were able to lower their cholesterol levels by taking red yeast rice, you might not be able to achieve the same results.

Die gw1516 is ook goed voor je conditie toch?
Ja schijnbaar, maar merk daar nog niet heel veel van. Neem het volgens mij nu ook pas één week.

Zit nu al tijdje aan masteron, dus maak me beetje zorgen over mijn LDL :roflol:
 
In!
 
Tijdje geleden deze onderarm killer gehaald, omdat die fucking Basic hem niet heeft en hem erg miste van de oude sportschool.

1595942188096.png


Heeft me enorm geholpen met die tandenstokers onderarmen die ik eerst had. Echt een aanrader!!

1595942231271.png

Is toevallig ook de lievelingsoefening van Frank Mcgrath. En we weten allemaal dat zijn onderarmen geen grappen maken
1595942336792.png
 
Tijdje geleden deze onderarm killer gehaald, omdat die fucking Basic hem niet heeft en hem erg miste van de oude sportschool.

Bekijk bijlage 498664

Heeft me enorm geholpen met die tandenstokers onderarmen die ik eerst had. Echt een aanrader!!

Bekijk bijlage 498665
Is toevallig ook de lievelingsoefening van Frank Mcgrath. En we weten allemaal dat zijn onderarmen geen grappen maken
Bekijk bijlage 498666
Dikke onderarmen zijn sowieso bruut!
Voor de rest, enkel in voor de rellen.
en de foto's die mijn zelfvertrouwen nog dieper de grond in boren
 
Hoeveel tijd is daar overheen gegaan?
 
Dikke onderarmen zijn sowieso bruut!
Voor de rest, enkel in voor de rellen.
en de foto's die mijn zelfvertrouwen nog dieper de grond in boren
Klopt. Staat gewoon raar als het niet in verhouding staat tot je armen. Kreeg vaak last van haters die er comments over hadden. Maakte me onzeker.

Hoeveel tijd is daar overheen gegaan?
Hmm denk wel iets van 1.5 jaar. Moet ik ook wel zeggen dat ze vrij intensief had aangepakt.
 
Tijdje geleden deze onderarm killer gehaald, omdat die fucking Basic hem niet heeft en hem erg miste van de oude sportschool.

Bekijk bijlage 498664

Heeft me enorm geholpen met die tandenstokers onderarmen die ik eerst had. Echt een aanrader!!

Bekijk bijlage 498665
Is toevallig ook de lievelingsoefening van Frank Mcgrath. En we weten allemaal dat zijn onderarmen geen grappen maken
Bekijk bijlage 498666
Oogt wel stukken bruter met dikke onderarmen erbij, veel completer.
 
in
 
Vandaag goede bicep pump + onderarm pump gehad met de onderarm killer. Rug ging wat minder deze keer.

Rug
Pull-ups 4x failure
One arm dumbbell row 4x 30-40kg
Bent over row: 4x 50-60kg
Bent over row met bench 4x 30-40kg

Bicep
Hammer curls 4x 20-30kg
Overhead cable curl 4x max
Standing bicep curl 4x max
Spider curl 4x 30 kg

Onderarm
wrist roller 5x till failure

Koude fotootje
1595964319772.png
 
Laatst bewerkt:
Wacht ff, je rowt tzelfde gewicht met db’s als dat je hammer curlt?! Of cable?
 
Zo dan, lekker bezig hoor! In!
 
Back
Naar boven