XXL Nutrition

Onafhankelijke labtest Whey Perfection (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg eens uit hoe het kan dat toevoegen van 7.5% amino's tot bijna 20% minder eiwit leid? Wiskunde is nooit mijn sterkste vak geweest. Hartelijke dank voor de toelichting alvast.

Omdat er méér fructose dan smaakaroma in zit, daarom.. :rolleyes:
 
Er is al genoeg gezegd en de woordvoerder van BF heeft aardig door het stof moeten kruipen. Dit is ook niet meer dan terecht. Ik hoop dat ze hier ook daadwerkelijk wat aan gaan doen in de toekomst en heb hier ook best vertrouwen in, ze zullen immers wel moeten.

Maar des te kwalijker vind ik het dat de beschrijving van de bewuste Whey op de site nog steeds rept over KWALITEIT en het meest HOOGWAARDIG bla bla en dat zij zich kwalitatief kunnen meten met de top..

Stap 1 zou zijn om dit aan te pakken en niet met die onzin te blijven promoten. Wees nu eens gewoon eerlijk naar je klanten. Dit zou een goed begin zijn.
 
In de laatste 10-11 uur heb ik elke gestelde vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ik hoop dat jullie snappen dat ik nu wil afsluiten. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Dank jullie!
 
In de laatste 10-11 uur heb ik elke gestelde vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ik hoop op jullie snappen dat ik nu wil afsluiten. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Dank jullie!

Dit lijkt mij een mooie afsluiter en lijkt mij niet verkeerd om het hierbij te laten. Ik doe het topic dan ook dicht en stel voor om tot de orde van de dag over te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven