XXL Nutrition

Onbekend nummer achterhalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Een goede vriendin van mij wordt sinds een tijdje vaak lastig gevallen door 1 of andere zielige gast die haar vaak mobiel belt. Hij begin dan onzin uit te kramen en vaak seksueelgetint.

Natuurlijk belt die lozer met een onbekend nummer. Ik zou er heel veel voor over hebben om zijn nummer te achterhalen. Weet iemand of dat mogelijk is? En hoe kan je dit het beste aanpakken?

Thnx
 
Je kunt de provider van je vriendin bellen, maar volgens mij mogen zij geen nummers prijsgeven. Ken je niet iemand die daar werkt? Ik kende vroeger iemand bij KPN en die heeft nog wel eens wat info aan me doorgespeeld.
 
Moet je maar geen nummers van vriendinnen over msn aan me doorgeven in een zatte bui...
 
hm jaren geleden had mijn buurvrouw dit ook, maar als het goed is kan je provider (KPN bijv) dit wel voor je regelen. Kan zijn dat je eerst wel aangifte moet doen bij de politie voordat ze er werk van maken. Maar ik weet zeker dat ze het kunnen achterhalen
 
Is idd te blokkeren. Ik zou als ik haar was gewoon niks onbekends meer opnemen voor een tijdje. Waarschijnlijk gaat de lol er bij hem dan wel af. Of je geeft ff een kerel haar telefoon. Als ie dan belt laat je die kerel de telefoon opnemen en zeggen dat hij hem wil weten wie hij is. Als hij dan om haar vraagt moet hij zeggen dat hij de telefoon van haar inclusief resterend prepaid kaartje heeft overgekocht. Als hij dan misschien vraagt om haar nummer, geef je lekker het 06 nummer door van iemand die je niet moet. Opgelost.
 
ik word ook al maaaaanden gestalkt.. misschien zelfs al een jaar. Weet nog steeds niet wie het is maar ik word meerdere keren in de week gebeld door een onbekend nummer en vervolgens is het stil aan de andere kant. De beller drukt hem zelf ook nooit weg. Heb mn telefoon een keer naast mn box gezet met muziek aan.. gozer (of vrouw????) heeft gewoon voor 45 minuten betaald. kk onzin..
 
Mja dan moet die gast wel erg dom zijn. Ja helaas heeft die gast nog niet gebeld toen ik bij haar was ofzo. Maar waarschijnlijk hangt hij toch meteen op als ik op neem.

Ik denk dat het via de provider wel te regelen is maar dat is weer een hoop werk. Ik zou heel graag even zijn nummer hebben zodat ik die gast ff op kan bellen.
 
Je kan met nieuwe nokia telefoons onbekende nummers blokkeren. Maarja daar heb je waarschijnlijk ook andere mensen mee die niets kwaads in de zin hebben.

Beste is om aangifte te doen bij de politie/provider oid. en hun gaan vervolgens de gesprekken na. Als idd. blijkt dat de persoon aan het stalken is kan hij een lijn afsluiting en een flinke boete verwachten. Hier zal je niks van vernemen omdat het strikt vertrouwelijk is.
 
ik word ook al maaaaanden gestalkt.. misschien zelfs al een jaar. Weet nog steeds niet wie het is maar ik word meerdere keren in de week gebeld door een onbekend nummer en vervolgens is het stil aan de andere kant. De beller drukt hem zelf ook nooit weg. Heb mn telefoon een keer naast mn box gezet met muziek aan.. gozer (of vrouw????) heeft gewoon voor 45 minuten betaald. kk onzin..

haha wat een sukkel.

@t rob: hm ja misschien wel even wat werk maar je wilt ook dat het een keer stopt en zn nummer zal ie niet zelf doorspelen.
 
Zolang je niemand kent die bij zijn/haar provider werkt kan je het schudden.

het is een gebed zonder einde en alleen je provider kan hier wat tegen doen. je dient eerst een formulier op te vragen waarop je moet gaan noteren wanneer diegene elke keer belt. Ik weet niet of je daarvoor eerst aangifte moet doen voordat je aan zo'n formulier kan komen.

Zij gaan het dan voor je uitzoeken en als je geluk hebt nemen ze contact op met degene die je belt en vragen of hij daarmee op kan houden. :)


Bij ons thuis heeft het geholpen. maar pas na 3 jaar ofzo
 
Pfff wat een pauper zooi. ****ing irritant man... Naja thnx voor de tips iedereen.
 
Stalking is tegenwoordig strafbaar en de dader kan dus gerechtelijk worden aangepakt. Politie heeft dat nummer zo getraceerd, maar helaas zal je dan niet meer eigen rechtertje kunnen spelen, en volgens mij is dat nog steeds leuker.
 
Zij moet naar haar provider gaan en een klacht indienen, zij gaan het dan controleren (een nummer krijg je niet), mocht het daarna nog niet stoppen, aangifte bij de politie.
 
Een goede vriendin van mij wordt sinds een tijdje vaak lastig gevallen door 1 of andere zielige gast die haar vaak mobiel belt. Hij begin dan onzin uit te kramen en vaak seksueelgetint.

Natuurlijk belt die lozer met een onbekend nummer. Ik zou er heel veel voor over hebben om zijn nummer te achterhalen. Weet iemand of dat mogelijk is? En hoe kan je dit het beste aanpakken?

Thnx

je kan het nummer wel achterhalen als het goed is dmv voicemail sms daarin staat het nummer dat u gebelt heeft.
 
Rob, Rob.... houdt maar op. We weten dat je graag meisjes mobiel lastig valt, en nu het ernstige vormen aan begint te nemen wil je weten wat het risico is dat je gepakt wordt :no:
 
Zal dus niet meer werken denk ik..

:mad: Heb ik over het hoofd gezien.


Het werkte wel maar is al een tijd geleden.

Maar misschien lukt het nog wel omdat mobiele nrs vaak niet als geheim te boek staan Het is vaak alleen maar de telefoonoptie die gebruikt wordt.
 
SMS terug sturen met het volgende bericht:

Dit is een bericht van de politie Brabant Noord u heeft via uw telefoon ongeorloofde berichten of telefoongesprekken gevoerd met het hier onderstaande nr: ....

De politie Brabant Noord verzoekt u hier mee op te houden of anders een boeten te riskeren van 55 euro. Op grond van uw gegevens uit uw mobiel bent u te traceren. Als er niet wordt voldaan aan ons verzoek zal een boete middels een reclasivisering aan u worden toegezonden.

dit lijkt me voldoende...!
 
SMS terug sturen met het volgende bericht:

Dit is een bericht van de politie Brabant Noord u heeft via uw telefoon ongeorloofde berichten of telefoongesprekken gevoerd met het hier onderstaande nr: ....

De politie Brabant Noord verzoekt u hier mee op te houden of anders een boeten te riskeren van 55 euro. Op grond van uw gegevens uit uw mobiel bent u te traceren. Als er niet wordt voldaan aan ons verzoek zal een boete middels een reclasivisering aan u worden toegezonden.

dit lijkt me voldoende...!

Kan je niet lezen ofzo? Hij weet toch het nummer niet??

Jemig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven