AndroidHealthClinic

Onbekende stof in spuit

Bezoekers in dit topic

Mercenaries5

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Berichten
54
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Beste bb'ers

Ik zit momenteel in me cruise van test-e 125 mg.
Omdat mijn nieuwe vials allemaal 300mg/ml zijn genruik ik nu al 4 weken een oudere vials van 250mg/ml (houdbaar tot 2023). Dit omdat het makkelijker verdeelde. Gister wou Ik precies kijken hoeveel er nog in de vials zat en trok ik hem leeg. Alleen schrok ik van wat Ik zag. Bij de laatste druppels die ik eruit trok ontstond er een soort rook in me spuit.

Nu is mijn vraag wat heb ik de afgelopen 4 weken binnen gekregen. Moet ik iets ondernemen of heeft dit geen gevolgen. ???
Ik heb deze spuit weg gegooid omdat ik het niet vertrouwde en neem nu toch de 300mg
20220623_211043.jpg
 
Is het veel werk?
Valt mee
kraan water of wat? :P
ziet er niet echt lekker uit dit haha
Kan van alles zijn, vocht van je glaswerk als dat niet goed droog was, als je verwarmt in een waterbad kan de damp hiervan in je oplossing slaan, vocht vanuit je hormoonpoeder als deze niet volledig droog is, zelfde geldt voor benzylalcohol, benzylbenzoaat of je carrierolie etc.
 
Valt mee

Kan van alles zijn, vocht van je glaswerk als dat niet goed droog was, als je verwarmt in een waterbad kan de damp hiervan in je oplossing slaan, vocht vanuit je hormoonpoeder als deze niet volledig droog is, zelfde geldt voor benzylalcohol, benzylbenzoaat of je carrierolie etc.
Zo te horen groei jij wel meer dan plantjes:P
 
Valt mee

Kan van alles zijn, vocht van je glaswerk als dat niet goed droog was, als je verwarmt in een waterbad kan de damp hiervan in je oplossing slaan, vocht vanuit je hormoonpoeder als deze niet volledig droog is, zelfde geldt voor benzylalcohol, benzylbenzoaat of je carrierolie etc.

Dan is het dus eigenlijk vervuild met een niet steriel product?
 
Beste bb'ers

Ik zit momenteel in me cruise van test-e 125 mg.
Omdat mijn nieuwe vials allemaal 300mg/ml zijn genruik ik nu al 4 weken een oudere vials van 250mg/ml (houdbaar tot 2023). Dit omdat het makkelijker verdeelde. Gister wou Ik precies kijken hoeveel er nog in de vials zat en trok ik hem leeg. Alleen schrok ik van wat Ik zag. Bij de laatste druppels die ik eruit trok ontstond er een soort rook in me spuit.

Nu is mijn vraag wat heb ik de afgelopen 4 weken binnen gekregen. Moet ik iets ondernemen of heeft dit geen gevolgen. ???
Ik heb deze spuit weg gegooid omdat ik het niet vertrouwde en neem nu toch de 300mg
300mg kun je ook zo uitrekenen. .1ml is 30mg of je nu (.4ml)120mg zet of 125mg maakt niets uit natuurlijk. Ik zou zelf op jouw lengte iets meer zetten dan 125mg in Cruise.(150-180)
 
300mg kun je ook zo uitrekenen. .1ml is 30mg of je nu (.4ml)120mg zet of 125mg maakt niets uit natuurlijk. Ik zou zelf op jouw lengte iets meer zetten dan 125mg in Cruise.(150-180)
180 wil ik wel proberen. Voorheen deed ik cruise op 250 maar hierdoor starte ik elke blast met een bloedruk van 160. Na gesprek met huisarts blijkt dat je zoiets toch iets serieuzer moet nemen dan ik dacht. Nu op 125 bloeddruk 130-140

Wat de spuit betreft. Denk dat je nooit helemaal kan weten wat het was. Maar heb hem toch weg gegooid.
Heb lange tijd terug in sportschool een man gesproken die die een gat zo groot als een peer in zijn been had. Vertelde dat zijn winstrol gecrystalizeerd was in de spuit en daar flinke problemen mee had gekregen. Hij kon er nog wel om lachen. Vertelde dat die aan de dames Vertelde dat het een schotwond was van een missie toen die op uitzending was.

Alleen ben ik nog niet klaar voor zoon schotwond. Leek ook meer op rook/stof in plaats van crystal
 
Bloeddruk moet je sowieso goed en stabiel hebben. -130 anders zou ik niet eens een kuur starten. btw; 250 is ook het dubbele van 125mg ;)
 
Back
Naar boven