Fitness Seller

onbeperkt??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Zijn er bepaalde levensmiddelen die je onbeperkt kan en mag nemen?
Bijvoorbeeld komkommer?

Ik heb nu een low fat, high proteïn dieet.

Het zal ongetwijfeld uitmaken wat voor dieet je hebt. Dus vandaar dat ik het er maar even bijvermeld.
 
Wat versta je onder low-fat? Minder dan 10% van je dagelijkse kcal?

Komkommer kan je lijkt mij onbeperkt eten, omdat het voor 99 procent uit water bestaat.
 
Ik zal vanavond mijn voedingsschemaposten zetten, zit nu op mijn werk :D en heb het thuis wel op papier staan.
 
lees de voedingswaarde op producten en trek daaruit je conclusie. bijv cola light 4.1 cal per 100 ml, onbeperkt drinken als je wilt
 
NEE , want Coca Light bevat aspartaam! En daar wil je niet teveel van naarbinnen krijgen!
 
waarom low fat???
 
lionel zei:

Onlangs kwam een student erachter dat 6 liter binnen te korte tijd voor behoorlijk levensgevaarlijke problemen kan zorgen...
 
door de drukte van gisterenavond ben ik er niet meer aan toe gekomen om mijn dieet neer te zetten. Bij deze dan.

07.00 uur
- ruim voor ontbijt 2 amino´s met jus d´orange

08.00 uur
- 2 crea voor ´t onbijt
- kom muesli met magere melk
- 1 appel/banaan of sinaasappel
- 1 multivitamine (50 mg)

10.30 uur
- 1 appel/banaan/peer/etc.
- 2 amino´s innemen met water, absoluut geen melkproduct

13.00 uur
- 2 crea´s voor de lunch
- 4 boterhammen met kipfilet
- 1 glas magere melk of yoghurtdrink

15.30 uur
- 2 amino´s innemen met water, absoluut geen melkproduct
- 1 glas sinaasappel/appel/ananassap

18/19.00 uur
- Pasta/rijst met groente (niet te veel saus)
- Kip of vis erbij bijvoorkeur kipfilet of tonijn
- 1 multivitamine (50 mg)
- Kwark met ananas of ander fruit

Bij trainingsdag 20 min van te voren (± 20.00 uur) 3 crea´s.
anders bij maaltijd van 21.30 uur 2 crea´s.

21.30/22.00 uur
- 3 amino´s met 1 blikje ananas op eigen sap.


Tot zover mijn huidige schema. Dit volg ik nu iedere dag en kan er wel variatie in aanbrengen zodat het niet " saai" wordt.
 
Jordees zei:
Onlangs kwam een student erachter dat 6 liter binnen te korte tijd voor behoorlijk levensgevaarlijke problemen kan zorgen...

Jep, was hier in Groningen zelfs. Epileptische aanval, geloof ik. Astronomische hoeveelheden zijn natuurlijk nooit goed.
 
KaLe zei:
waarom low fat???

Mijn lichaamsvet is op zo´n percentage dat ik minimaal 3 jaar zonder vet kan. :D

Omdat ik veel koolhydraten binnenkrijg moeten die eerst worden verbrand voordat ze het vet gaan verbranden. Dus hoe minder vet hoe eerder dat ouwe vet verbrand wordt!
 
Jordees zei:
Onlangs kwam een student erachter dat 6 liter binnen te korte tijd voor behoorlijk levensgevaarlijke problemen kan zorgen...
Daar hoef je geen student voor te zijn om dat te snappen,
drink maar eens een 5tal liter op een uur... Je zal je heus niet top voelen dan.
Spreiden die handel en er ontstaan 0,0 problemen.
 
Er is niets dat je onbeperkt kan eten of drinken..
 
heb mijn schema gepost op pagina 1.
 
Peoples zei:
Mijn lichaamsvet is op zo´n percentage dat ik minimaal 3 jaar zonder vet kan. :D

Omdat ik veel koolhydraten binnenkrijg moeten die eerst worden verbrand voordat ze het vet gaan verbranden. Dus hoe minder vet hoe eerder dat ouwe vet verbrand wordt!

neem dan minder kh en verhoog je vetten... Vetten hebben enorme voordelen (ja ook bij cutten). Zoek maar eens in de search...
 
Sorry, ik zit al best een tijdje op het forum, maar wat zijn crea's?? Gewoon een eenheid creatine?
En al die amino's?? Hoeveel kost dat? Je kunt toch ook gewoon whey nemen?
Meer vet is ook gewenst en voor zover ik kan zien, ook wat meer carbs
 
Ik heb creatine tabletten, dus geen poeder. ik bedoel dus met 2 crea´s, 2 tabletten.

De aminozuren zijn niet zo gek duur hoor, betaal 33,95 voor 350 tabletten.

verder neem ik na het trainen af en toe eens een shake ipv amino´s. voor de afwisseling :)
 
Back
Naar boven