XXL Nutrition

(onbereid) gehakte biefstuk

Bezoekers in dit topic

flippodud

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
641
Waardering
0
wrsch kennen jullie dat al (of onder een andere naam in nederland, en zoja welke?) maar ik heb het nu pas gekocht. nog niet geprobeerd maar het ziet er erg lekker uit, en ik veronderstel dat je gewoon de voedingswaarde kunt nemen van biefstuk? dan lijkt het namelijk erg goed, 22 e 0 kh 3 v. lijkt me erg lekker met wat ajuin en mosterd.

of zit er toch een addertje onder het gras?

PS: begrijp dit niet als dat het mijn eerste keer zou zijn dat ik gehakt koop, ik heb het enkel nog nooit bekeken vanuit BB-standpunt :)
 
Tartaar? Lekker hoor :)
 
Is het niet die Duitse biefstuk? Dat is toch gehakte biefstuk?

lekker spul man.
 
flippodud zei:
zover was ik al ;)
Wat is dan je vraag?
Voedingswaarde tartaar per 100gr
kcal 189
eiwit 25.6
kh 1.2
vet 9.1
 
Dani zei:
Wat is dan je vraag?
Voedingswaarde tartaar per 100gr
kcal 189
eiwit 25.6
kh 1.2
vet 9.1


mijn vraag was of er geen "addertje onder het gras zat" maw, of dat gehakt toch niet op één of andere manier niet overeenkomt met puur biefstuk.


die voedinswaarde die je opgeeft komt dus niet overeen met die van biefstuk:


biefstuk:
biefstuk 100 gr 115 22.0 0.0 3.0

en op de verpakking staat letterlijk dat het "gehakte biefstuk" is dus:
ofwel ben ik te naiëf om te geloven dat het echt puur biefstuk is
ofwel snappen jullie niet echt wat ik bedoel
 
Laatst bewerkt:
Wormpies kweken :D
Flink aan de jenever met citroen gaan hangen ouwe :)
 
Er zal ongetwijfeld iets aan toegevoegd zijn. Anders zul je zelf je biefstuk moeten draaien.
Overigens, hang je niet teveel op aan het exacte aantal kcal, iedere tabel zegt weer net even iets anders.
 
Dani zei:
Er zal ongetwijfeld iets aan toegevoegd zijn. Anders zul je zelf je biefstuk moeten draaien.
Overigens, hang je niet teveel op aan het exacte aantal kcal, iedere tabel zegt weer net even iets anders.


heb wat rond gevraagd, en het bevat énkel magere rundsvlees. en iets dat "anti-oxydant" heet maar daar hecht ik geen belang aan. heb het net gegeten, m'n ma had er wat mosterd door gedaan en ajuintjes en het was héérlijk.

zal het dus zeker af en toe eens eten ter vervanging van de kipfilet, het is trouwens goedkoper dan kipfilet ook.

PS: ja mijn ma maakt mijn eten klaar, en je mag daar niet mee lachen ! :D

PS2: zie net dat er op de verpakking staat bij ingredienten: 100% magere rundsvlees (en die anti-ox.) :o
 
Tartaar is echt wel goed spul hoor! Alleen moet je met dit warme weer donders goed oppassen!! Maar dat geldt voor al het zgn oppervlakte vlees! Doordat het vlees vermalen wordt vergroot je de opppervlakte waardoor de kans op bederf weer toeneemt.
 
Back
Naar boven