Fitness Seller

onder de 10% komen!

  • Topic starter sss1
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

sss1

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
63
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
hallo,
ik zou mijn vetpercentage graag verlagen dat het onder de 10% komt.
nu zit ik ongeveer op de 12 %

ik fitness 4 keer in de week en voetbal daarbij nog 3keer in de week.

hier mijn eetschema van een normale dag:

5:45 eerst een shake daarna nog bakje brinta

9:00 4 boterhammen 2 met kipfilet 2 met smeerkaas of met ham kaas

11:00 kop koffie

12:30 3 boterhammen 2 met kipfilet en 2 met smeerkaas of met ham kaas + bakje tonijn

15:00 stuk fruit

17:30 avond eten altijd verschillend maar meestal aardappelen stuk vlees en groenten. altijd een goede gezonde avondmaal. + bakje magere yoghurt.

19.30 bak magere kwark

22:00 super protein shake


223gr. eiwit/240gr. koolhydraten/32gr. vet


Graag hoor ik of er verbeteringen in mijn schema zitten, en wat ik misschien om 11:00 en om 15:00 nog kan eten.
 
Afvallen: calorie tekort creëren! Zit je in een kcal tekort?
 
Als je niet duidelijk maakt wat je kcalbehoefte is en hoeveel je eet, dan kunnen we moeilijk zeggen of dit goed is.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Algemene opmerkingen:

5:45 eerst een shake daarna nog bakje brinta - waarom niet whey door je brinta? En geen snelle kh? (fruit)

9:00 4 boterhammen 2 met kipfilet 2 met smeerkaas of met ham kaas

11:00 kop koffie - is toch geen maaltijd?!

12:30 3 boterhammen 2 met kipfilet en 2 met smeerkaas of met ham kaas + bakje tonijn

15:00 stuk fruit - that's all?

17:30 avond eten altijd verschillend maar meestal aardappelen stuk vlees en groenten. altijd een goede gezonde avondmaal. + bakje magere yoghurt.

19.30 bak magere kwark

22:00 super protein shake - als het geen casseïne is dan zijn er betere alternatieven...
 
moet haast wel ..dit is niet zoveel. die ham en kaas misschien vergeten en alle 4 de bammetjes op kip/kalkoen filet houden.

brood van 12:30 vervangen voor 6x rijstwafels met lappie kalkoen/kip filet er op. vlees vervangen voor vis en kijk maar wat het doet. nu even vet laten meten door 1 persoon..liefst 3x en gemiddelde er van nemen en over 4 weken weer hetzelfde door dezelfde persoon. of als je zelf merkt dat het gwenst effect heeft dan gebruik je desnoods alleen de spiegel.

eventueel ga je wat cardio na je trainen toevoegen. hoef bijvoorbeel maar 20 min op de loopband te zijn NA trainen

ohja om 15.00 minstens ook wat eiwitten. blikje tonijn bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Wat is een Super Protein shake?
 
Wat is een Super Protein shake?

Denk de naam, zal wel ''supergoed'' zijn spiermassa:rolleyes:
Als je onder de 12% wil komen moet je idd kcal tekort hebben maar nog steeds eiwitten binnenkrijgen elke 2-3 uur om spierafbraak tegen te gaan.
Die ''Maaltijden'' met alleen een appel of koffie heb je vrij weinig aan.
 
Laatst bewerkt:
ik zal mijn whey door mijn brinta doen, alleen hoe maak ik dat, eerst brinta maken en daarna een schepje whey door de brinta heen roeren?

wat is er mis met de smeerkaas of ham kaas? de smeerkaas en ham is allebei 0% vet en zitten wel veel eiwitten in..

kan ik het bakje tonijn van half 1 beter weg halen en naar 3uur zetten? dan krijg ik om 3uur weer wat eiwitten binnen.

de super protein is caseine, perfect voor voor het slapen gaan zeggen ze..

mijn calorieen behoefte is 3500 calorieen heb ik opgezocht.
Waar kun je makkelijk en snel bereken hoeveel calorieen je per dag inneemt?

Nog een vraagje, is fruit eigenlijk goed of slecht voor vetverlies?
 
als je 3500kcal gaat eten ga je gegarandeerd niet op de 10% geraken. Daarnaast.... smeerkaas eten voor de eiwitten? O brother.... :x :x :x
Fruit is goed voor vitamientjes en dergelijke, eet het in de cut liefst smorgens of rond het trainen. Niet voor het slapen gaan vanwege de snellere koolhydraten die erin zitten
 
ik zij ook niet dat ik 3500 kcal per dag eet, heb alleen opgezocht dat ik er ongeveer 3500 binnen moet krijgen voor behoud.

njaa in die smeerkaas die ik heb, per 100 gram 130 kcal en 20gr eiwit 1gr vet.. leek mij best goed voor op me brood, maar beter dus gewoon bij het vlees blijven..

dus fruit is niet slecht voor je vetpercentage?
 
De slankie 20+ smeerkaas is best goed als broodbeleg hoor. Er zit zelfs whey bij de ingredienten :P
In de cut kan het prima, weinig kcal en toch een bron van eiwitten. Tuurlijk heb je nogsteeds het echte eiwit voedsel nodig (kip en biefstuk enzo) maar het is zeker niet slecht.
 
oke ja ik doe altijd maar 1 of 2 met smeerkaas, de rest op mijn brood is vlees. en avond eten natuurlijk het echte eiwit voedsel!
 
Back
Naar boven