XXL Nutrition

Onder de 8%!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Net ff m'n vetpercentage laten meten, en kwam uit op 7,9%! Dus mijn doel van 8% is gehaald. Toen ik begin april begon met cutten was zat ik op 12% bij 81 kg. Ik hoopte dat bij 8% de ontluikende buikspiertjes in volle glorie te bewonderen zouden zijn maar dat valt dus tegen. Ik moet echt poseren om een goed zichtbaar sixpack te laten zien, in ontspannen toestand is er niet veel te zien. Ook heb ik nog steeds een 'zwembandje', hoewel die niet veel voorstelt bedekt die wel de onderste buikspieren een beetje en zorgt voor een onderbreking van de V-shape.

Ik was dus iets te optimistisch over hoe het er met 8% uit zou zien. Deels omdat ik gedacht had dat het er droger uit zou zien, deels omdat ik simpelweg nog niet genoeg massa heb. :( Ik heb dus gaandeweg deze cutperiode besloten toch maar door te gaan naar de 7%. Hoewel ik er met mijn tekort aan spiermassa dan wel mager uit ga zien denk ik.

Wat wel meevalt is het gemak waarmee het achteraf allemaal gegaan is tot nu toe. Ik heb heel goed op m'n voeding gelet maar lang niet altijd alles afgewogen, en mijn eeuwige zonde -bier drinken- niet opgegeven. Met een beetje minder en cleaner eten en 3 keer in de week 30-40 minuten cardio ging het best hard. En het allermooiste: géén massaverlies! M'n kracht is zelfs groter geworden de afgelopen twee maanden en ik heb misschien zelfs een half kilotje spiermassa gewonnen! Komt waarschijnlijk omdat ik pas een kleine 10 maanden train waardoor het allemaal wat makelijker is dat beetje massa wat je hebt te behouden, maar toch een meevaller.

Ik ga dus door tot de 7%, ik doe er denk ik een week of 3 over. En dan ga ik ook weer es wat plaatjes schieten.

Succes allemaal als je ook nog in de cut zit!
 
Klasse..... fotos!!! ;),

Heb je nog een voedingsschemagevolgd zoja ben er benieuwd naar wat je allemaal per dag zon beetje na binnen werkte om te vergelijken :) aangezien we dezelfde stats hebben 1,88 en ik weeg 81 kg en bf is nu 12,3 % ;)
 
hehe ken het probleem met de six pack
probeer ja buik eens te traine me lage reps en hoge weerstand, heeft bij mij superveel geholpen :)
 
Tjalle zei:
Klasse..... fotos!!! ;),

Heb je nog een voedingsschemagevolgd zoja ben er benieuwd naar wat je allemaal per dag zon beetje na binnen werkte om te vergelijken :) aangezien we dezelfde stats hebben 1,88 en ik weeg 81 kg en bf is nu 12,3 % ;)

Ik heb niet een heel strict schema maar het komt hier op neer:

maaltijd 1:
Wheyshake met 400 ml magere melk

maaltijd 2:
Vier boterhammen met kipfilet (ong 60g)
300 ml magere melk

maaltijd 3:
2 boterhammen met gebakken ei en ham (ong 30g)
300 ml magere melk

maaltijd 4:
gewone avondmaaltijd (zovaak mogelijk kip, rijst & broccoli maar iig zelden erg vet en kleine portie)

maaltijd 5: 500g magere kwark

En ik drink bijna elke dag wel een paar biertjes. :o

grofweg 2500 kcals en 180 g eiwit
 
Laatst bewerkt:
Proficiat ! :thumbs:
Hoeveel bier drink je dan wel ? :D
Is inderdaad echt cut met die sixpack, sommige zien hem
al goed met zelfs een paar procenten meer vet... :shake:
 
Nice!

Ik blijf nog lekker doorbulken!
 
Gefeliciteerd. Echt goed man. En je zegt dat je er nog niet eens heel veel moeite voor hebt gedaan. Kun je je voorstellen wat er gebeurt als je echt je best gaat doen!!!

We zijn benieuwd naar de foto's. Misschien wel een idee om nu foto's te schieten en straks ook, zodat we kunnen zien wat het verschil is.

Succes verder.
 
saint zei:
Gefeliciteerd. Echt goed man. En je zegt dat je er nog niet eens heel veel moeite voor hebt gedaan. Kun je je voorstellen wat er gebeurt als je echt je best gaat doen!!!

We zijn benieuwd naar de foto's. Misschien wel een idee om nu foto's te schieten en straks ook, zodat we kunnen zien wat het verschil is.

Succes verder.

Bedankt! Ik doe er best veel moeite voor op zich hoor, maar het kan altijd beter natuurlijk. Vooral het bierdrinken zou ik veel minder moeten doen, maar ja, student he? Ik vind het toch te leuk om regelmatig met vrienden op stap te gaan.
 
congratz bro,


zit zelf nu ook nog in de cut, kom van 16% en zit nu op 10,5 % , ik zelf vind het nog lang niet goed maar mijn omgeving vind me vel over been. Tja lekker boeiend. Eerste keer cutten is bij mij echt perfect gegaan.

Als je het langzaam aan doet heb ik het voor elkaar gekregen om zelfs een beetje spiermassa te winnen. Begon op 89 kilo en weeg nu 87.


Maar goed resultaat bro. :thumbs:
 
@Saint: Foto's komen er aan, over een paar dagen als ik tijd heb om er goed werk van te maken.

Ik ben trouwens van plan de komende jaren (zolang ik bezig blijf met deze sport) niet meer boven de 10% te komen, zie het nut er niet van in je vetpercentage hoger op te laten lopen.
 
gefeliciteerd bro, gewoon nog lager gaan en meer buikspieren doen
 
Zwembanden en geen zichtbare buikspieren? Je brengt het net alsof je een pens hebt waar Paul de Leeuw jaloers op is :D
 
Man-Mountain zei:
gefeliciteerd bro, gewoon nog lager gaan en meer buikspieren doen

Ik doe sinds een tijdje dragon flags, die bevallen echt top, je kan er echt zwaar mee gaan. :cool:
 
die zwembandjes kan ook door waterretentie, hoeveel water drink je
 
Man-Mountain zei:
die zwembandjes kan ook door waterretentie, hoeveel water drink je

Mwah litertje of 2-3 per dag en 1 liter melk.
 
GEFELI!!!:thumbs: ...ik wou dat het bij mij zo lekker ging:( ik ben al vanaf februari op dieet...en dr is maar 2% af!!!HET IS NIET EERLIJK!!!!:mad: :mad: :mad: F*CKING K*T GENEN!!!!Endo zijn is K*T..mahja...gelukkig bestaan er mooie cutmiddelen :rolleyes:
 
Goed gedaan Zelda :thumb:

(ik wacht op de foto's ;) )
 
Back
Naar boven