Fitness Seller

Onder de 8%!!!

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain zei:
drink 2 liter meer, werkt echt goed

Ok bedankt voor de tip, ben benieuwd, het kan sowiezo geen kwaad natuurlijk wat extra te drinken, maar heb er vaak geen gelegenheid voor, maar komt goed.
 
Netjes, ik wil ook wel eens naar de 7% !!!! Goed gedaan!
en dan wel wat massa gaan kweken deze winter, he!
 
Klasse, ik wil ook onder de 8% komen, een keer...Zit nu nog rond de 14/15% en dat is voor mijn doen al laag, ben sinds jaren niet zo droog geweest :o :(
 
Zelda zei:
Ik heb niet een heel strict schema maar het komt hier op neer:

maaltijd 1:
Wheyshake met 400 ml magere melk

maaltijd 2:
Vier boterhammen met kipfilet (ong 60g)
300 ml magere melk

maaltijd 3:
2 boterhammen met gebakken ei en ham (ong 30g)
300 ml magere melk

maaltijd 4:
gewone avondmaaltijd (zovaak mogelijk kip, rijst & broccoli maar iig zelden erg vet en kleine portie)

maaltijd 5: 500g magere kwark

En ik drink bijna elke dag wel een paar biertjes. :o

grofweg 2500 kcals en 180 g eiwit

ik zit nu ook zon beetje onder die onderhoud gebruik ook stack 2 van mdy alleen ff deze week niet ivm examens.. moet neit teveel energie ;),

kheb trouwens kipfilet vervangen door kalkoenfilet, smaakt stuk malser vind kipfilet erg droog en veel tonijn, ook zorg ik ervoor dat ik elke dag ook op niet trainingsdagen dat ik minimaal 30-45 cardio doe dat kan zijn mountainbiken of hardlopen,

Wil gaan hiit maar moet nog ff precies uitzoeken hoe het in zijn werking zit.

owjah ik doe zelfs sochtends Brinta als energiebron met 300cl magere melk, en na training een whey shake
 
Tjalle zei:
ik zit nu ook zon beetje onder die onderhoud gebruik ook stack 2 van mdy alleen ff deze week niet ivm examens.. moet neit teveel energie ;),

kheb trouwens kipfilet vervangen door kalkoenfilet, smaakt stuk malser vind kipfilet erg droog en veel tonijn, ook zorg ik ervoor dat ik elke dag ook op niet trainingsdagen dat ik minimaal 30-45 cardio doe dat kan zijn mountainbiken of hardlopen,

Wil gaan hiit maar moet nog ff precies uitzoeken hoe het in zijn werking zit.

owjah ik doe zelfs sochtends Brinta als energiebron met 300cl magere melk, en na training een whey shake

Ik gebruik zelf geen supplementen behalve whey en vitamines. Kalkoenfilet vind ik juist minder lekker, smaken verschillen.

Het hardlopen is bij mij een soort semi-HIIT, ik loop in de duinen en hou m'n pas niet in als het heuveltje op gaat en sommige zijn best hoog (20-30 m)! Val dan echt bijna flauw als ik boven ben.
 
GVD!!!Weer laten meten vandaag!!!WEER er nix af!!!Al dat gruwelijke %$#@!7 x per week 45 min cardio en kilos tonijn!!!:mad: :splat: :shoot: :yell: :cry:

Droog worden lukt gewoon niet sinds februari op 2% na dan...:scratch: ...maar enige wat wel lukt is droogstaan :(
 
RobertHosper zei:
GVD!!!Weer laten meten vandaag!!!WEER er nix af!!!Al dat gruwelijke %$#@!7 x per week 45 min cardio en kilos tonijn!!!:mad: :splat: :shoot: :yell: :cry:

Droog worden lukt gewoon niet sinds februari op 2% na dan...:scratch: ...maar enige wat wel lukt is droogstaan :(

post eens je schema in een nieuwe topic, of had je dat al gedaan?

@ zelda
Foto`s!
 
RobertHosper zei:
GVD!!!Weer laten meten vandaag!!!WEER er nix af!!!Al dat gruwelijke %$#@!7 x per week 45 min cardio en kilos tonijn!!!:mad: :splat: :shoot: :yell: :cry:

Droog worden lukt gewoon niet sinds februari op 2% na dan...:scratch: ...maar enige wat wel lukt is droogstaan :(

Ik kan ook niks beters verzinnen dan: nog minder eten. Misschien ligt je basaal onderhoud toch lager dan je denkt, en met die stackers is het hongergevoel toch niet zo'n probleem?
 
Zelda zei:
Ik kan ook niks beters verzinnen dan: nog minder eten. Misschien ligt je basaal onderhoud toch lager dan je denkt, en met die stackers is het hongergevoel toch niet zo'n probleem?

Btw die stackers van mdy ... staat wel dat ze je honger gevoel verminderen... maar honger blijf je toch wel houden ik iig wel :rolleyes:
 
Tjalle zei:
Btw die stackers van mdy ... staat wel dat ze je honger gevoel verminderen... maar honger blijf je toch wel houden ik iig wel :rolleyes:

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden bro. ;)
 
RobertHosper zei:
GVD!!!Weer laten meten vandaag!!!WEER er nix af!!!Al dat gruwelijke %$#@!7 x per week 45 min cardio en kilos tonijn!!!:mad: :splat: :shoot: :yell: :cry:

Droog worden lukt gewoon niet sinds februari op 2% na dan...:scratch: ...maar enige wat wel lukt is droogstaan :(

Ga eens over van normale cardio op HIIT
 
ik zou wel willen maar hardlopen gaat nu niet me been dat net van trombose is hersteld..als ik er TE hard tegen aan ga, dan voel ik m weer in me kuit trekken:(:mad:

me huidige dieet is op 2300 kcal bij 97 kg..en ja..ik weet t...tis FOKKING laag terwijl me onderhoud op 3400-3500 ligt...bij de 2500 begon me lichaam het pas te snappen in combi met 7x per week cardio..me trainer zei ook dat ze in dr 28jarige loopbaan nog nooit zo'n hardnekkig geval had meegemaakt!!!Heb ik teminste tog nog IETS bereikt:D:D:D en ook dat ik misschien beter naar een professional trainer moest gaan.

Ik laat vdaag me weer me vet% meten en ga vnaaf aan de slag met een nieuw voedingsschema dat wellicht NOG lager gaat liggen...kben nu alleen huiverig dat ik massa in ga leveren want me schouders en borst gaan er nu behoorlijk plat uitzien.

Ik post me nieuwe schema zo snel mogelijk...10 %..dat is als endo tog niet ZO veel gevraagd? biologisch dan? :scratch:
 
Iemand nog n tip?:(
 
Echt heel vaag ja dat je met zo'n voedings- en trainingsschema geen vet verliest. Doe je cardio op 60% van je max hartslag? Misschien helpt het om toch intensiever te gaan (zonder je kuiten te overbelasten). Door de conditieverbetering die je dan bereikt kan je na een tijdje meer caloriën per tijdseenheid verbranden tijdens cardiosessies. Ik doe cardio altijd op een zo intensief mogelijk niveau, voor mij werkt het goed, wie weet voor jou ook.
 
ik zit met cardio altijd op 70%-75% voor 30 minuten en de laatste 10 minuten op 85% om het nog extra op te voeren...kweet het Zelda...het klinkt inderdaad vaag...en dat is het ook...me trainster had al zoiets van: ??? :scratch: in dr hele 28jarige loopbaan nog nooit zoiets meegemaakt..pfff...das nie fijn om te horen:(
 
Man-Mountain zei:
Ga eens over van normale cardio op HIIT

@RobertHosper:

Ik zou bovenstaand advies opvolgen!

Kijk ik heb geen ervaring met jouw geval maar 7X per week 45 minuten cardio en ook nog KT is veels te veel van het goede. Je stresshormonen zullen hoog liggen en je test laag denk ik zomaar.

Ik zou dus beginnen met een weekje rust qua cardio en beetje goed eten en dan naast KT 2X in de week HIIT oid.

Je lichaam reageert niet meer dus moet je het verrassen. HIIT, refeeds, carb-cycling weet ik veel allemaal.

Succes! En houd ons op de hoogte.
 
thnx JFS;) ik ga alles vnaaf uirekenen na me bf meting...ik ben al van de 108 deze winter naar de 97 gegaan..maar ik moet naar de 91 om op 10 % te staan..khoop niet dat ik teveel massa heb ingeleverd sinds me vorige meting
 
RobertHosper zei:
ik zit met cardio altijd op 70%-75% voor 30 minuten en de laatste 10 minuten op 85% om het nog extra op te voeren

lager in percentages of een ander soort cardio gaan doen

RobertHosper zei:
Iemand nog n tip?:(

liposuctie :rolleyes:
 
RobertHosper zei:
ik zou wel willen maar hardlopen gaat nu niet me been dat net van trombose is hersteld..als ik er TE hard tegen aan ga, dan voel ik m weer in me kuit trekken:(:mad:

me huidige dieet is op 2300 kcal bij 97 kg..en ja..ik weet t...tis FOKKING laag terwijl me onderhoud op 3400-3500 ligt...bij de 2500 begon me lichaam het pas te snappen in combi met 7x per week cardio..me trainer zei ook dat ze in dr 28jarige loopbaan nog nooit zo'n hardnekkig geval had meegemaakt!!!Heb ik teminste tog nog IETS bereikt:D:D:D en ook dat ik misschien beter naar een professional trainer moest gaan.

Ik laat vdaag me weer me vet% meten en ga vnaaf aan de slag met een nieuw voedingsschema dat wellicht NOG lager gaat liggen...kben nu alleen huiverig dat ik massa in ga leveren want me schouders en borst gaan er nu behoorlijk plat uitzien.

Ik post me nieuwe schema zo snel mogelijk...10 %..dat is als endo tog niet ZO veel gevraagd? biologisch dan? :scratch:

je kunt ook iets anders gaan doen dan hardlopen natuurlijk
 
@partysander...sja..das 1) duur 2) en 4 weken uit de running:(...denk dat abbo op de gym en veel eten kopen geodkoper is...kuurtje clen iemand? :rolleyes:

@man-moutain...ik doe nu 20 minute crosswalker...10-15 minute fietsen./...op bouwen naar 45 minuten weer..of vind je dat te lang?
 
Back
Naar boven