AndroidHealthClinic

Onder de 8%!!!

Bezoekers in dit topic

Ff een update over de cut: Ik ben de laatste 2 weken nogal druk geweest, en heb nogal veel gejunkd (BBQ's enzo :o). Ik ivm tentamens nogal weinig tijd gehad voor cardio. Gevolg: ik ben weer wat verder van m'n doel van 7% af. :(

Ik heb het niet gemeten, maar ik denk dat ik nu weer dicht bij de 9 procent zit. Ging een stuk harder omhoog dan ik dacht, het ging zo goed dat ik verwachtte dat het bijna vanzelf goed zou komen. Vanaf nu heb ik vakantie dus we gaan er weer serieus tegenaan. Misschien is het ook niet zo slecht geweest even wat meer te eten om het lichaam te verassen zeg maar. Ik denk dat ik nog een week of 3-4 doorcut, daarna ga ik een tijdje rond m'n onderhoud zitten om vervolgens rustig aan te bulken.

Foto's komen binnenkort.
 
@Zelda, op welke manier laat jij je vet% meten?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb een (onscherp) [Link niet meer beschikbaar] gemaakt van hoe het er nu voorstaat. Ik zit nog steeds ongeveer op de 8%, maar ga nu weer omlaag. Binnenkort maak ik fatsoenlijke platen.
 
M@rsel zei:
@Zelda, op welke manier laat jij je vet% meten?

Ik doe het meestal met mybodycomp, want dat blijkt aardig te kloppen als ik het vergelijk met huidplooimetingen (verschil is minder dan 0,5%).
 
tyfes:eek:!!!!!!!!!!!
 
Zelda zei:
Ik doe het meestal met mybodycomp, want dat blijkt aardig te kloppen als ik het vergelijk met huidplooimetingen (verschil is minder dan 0,5%).

ja die site kan wel kloppen "Your Body Fat Level Is: 15.77%"dit is wat de site zegt over mij en ik weet dat ik rond de 15% zit dus dat klopt maar mensen wel alles eerlijk invullen.
 
Top kerel, ziet er goed geript uit!

Ik hoop dat ik over 7 weken ook zo'n look heb!
 
Zelda zei:
Ik doe het meestal met mybodycomp, want dat blijkt aardig te kloppen als ik het vergelijk met huidplooimetingen (verschil is minder dan 0,5%).

Ok thanx, zal daar eens gaan kijken:) Die electronische van de sportschool geeft elke keer weer rare percentages, terwijl ik toch droger lijk te worden...
 
Dit is het adres trouwens, maar dat had je waarschijnlijk al door. Bij sommige mensen schijnt de afwijking groter te zijn trouwens, het hangt er denk ik vanaf of je een beetje een standaard fysiek hebt ofzo. Maar de afwijking zal niet snel meer dan een procent zijn iig, en een huidplooimeting is ook maar zo nauwkeurig als degene die hem uitvoert.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook flink moeite om vet te verliezen. Zit al vrij lang op een dieet van zo'n 2400-2600 Kc per dag terwijl m'n onderhoud zo'n 3000-3200 is!
Ik weet dat ik niet lager in de Kc moet gaan, omdat ik bij zo'n 2200 Kc al vrij snel erg plat ging uitzien, en merkte dat ik spiermassa begon te verliezen! :(

Heb volgens mybodycomp.com nu een bf van tussen de 12.2 en 13.4%, dus gemiddeld 12.8% Heb 2 metingen gedaan, eentje zo precies mogelijk, en de ander iets ruimer. Weet ik zeker dat ik zowiezo niet meer dan 13.4% heb!

M'n doel was ook 8% halen deze zomer, maar zoals het ernu voorstaat ben ik al blij als ik nog de 10% haal! DAMN, afvallen is echt niks aan! Doe liever bulken!! :D
 
Back
Naar boven