XXL Nutrition

Onderarm apart trainen. Overbodig of noodfzaak?

Onderarm apart trainen? Nodig of niet?


  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Train ze niet, doe hammercurls en reverse curls en probeer de straps zo lang mogelijk weg te laten, gebruik ze nu alleen nog bij deadliften als ik zwaar ga en niet meer bij chinnen ofzo.
 
Santino88 zei:
voor mij is het een spiergroep zoals al de andere en train ik ook ff apart 3 oefening in de week, je hebt namelijk 3 spieren in je onderarmen de wrist flexors, wrist extensors, brachioradialis.

Mee eens! gewoon even meenemen die handel!
 
Dokwerkers en Bob de bouwvakkers hebben vaak grote onderarmen, dus om hun werk op een of andere manier na te bootsen zou je je onderarmen vaak per week kunnen trainen, maar dan ver van faillure te blijven. Ik weet niet of griptraining bijdraagt aan grotere onderarmen, maar denk aan oefeningen als:

- Een bak met zand vullen en daar met je handen hard in gaan kneden en de polsen draaien (zoals bij een wristroller).
- Farmer walker
- Plate flip
- Plate holds
- Static holds aan chinup bar
- Captain Crush
- blabla
 
huckfinn zei:
Dokwerkers en Bob de bouwvakkers hebben vaak grote onderarmen, dus om hun werk op een of andere manier na te bootsen zou je je onderarmen vaak per week kunnen trainen, maar dan ver van faillure te blijven. Ik weet niet of griptraining bijdraagt aan grotere onderarmen, maar denk aan oefeningen als:

- Een bak met zand vullen en daar met je handen hard in gaan kneden en de polsen draaien (zoals bij een wristroller).
- Farmer walker
- Plate flip
- Plate holds
- Static holds aan chinup bar
- Captain Crush
- blabla


vreemde gym waar jij traint :D
 
Back
Naar boven