MuscleMeat

Onderarm apart trainen. Overbodig of noodfzaak? (1 bezoeker)

Onderarm apart trainen? Nodig of niet?


  • Totaal stemmers
    106

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Wat is in jou mening het beste voor je onderarmen om ze te laten groeien. Ze een aparte training geven of vind je dat ze al goed genoeg meekomen door de training in het algemeen?
 
Ik train ze niet apart. Worden al genoeg meegenomen met de rest.
 
Het is eigenlijk erg genetisch bepaald. als je shitty forearms hebt dan zullen ze ook nooit Lee Priest size worden maar je kan er wel enigzins wat aan doen.
 
Volgens mij groeien ze al hard genoeg door andere oefeningen waarbij er zoiezo spanning komt te staan op de onderarmen. Voel ze wel flink altijd na een dagje rug trainen. Dus denk dat het wel goed zit. Moet eerlijk zeggen dat ik ze wel wat dikker zou willen, dus als mensen er anders over denken. Laat het weten :D:D:D:D
 
ik neem ze mee op de biceps dag met o.a. hammer curls, reversed grip barbell curls en ik heb een twister gemaakt, een stukje hout met daaraan een touw. Daar hang je een gewicht aan en dan oprollen en weer afrollen.
 
trainen die onderarmen

ben onlangs begonnen met die pinch flips , kreeg een hoop rare blikken in de zaal

wel hard anders

grtzz
 
En rukken helpt geen reet. dat is een mythe.
 
Mars zei:
En rukken helpt geen reet. dat is een mythe.
Da's omdat je lul te klein is.
Ik doe vooral extra gripwerk, groeien je onderarmen ook goed van. En is veel nuttiger dan wat wrist curls te doen. :rolleyes:
 
Dát denk ik ja. we kunnen niet allemaal zo'n werphengel als jou hebben.
 
Ik doe ze wel, al is het maar om het feit dat mijn linker onderarm minder ontwikkelt is.
 
Zolang ik nog genoeg grip heb voor deadlift e.d. train ik ze niet apart.
 
voor mij is het een spiergroep zoals al de andere en train ik ook ff apart 3 oefening in de week, je hebt namelijk 3 spieren in je onderarmen de wrist flexors, wrist extensors, brachioradialis.
 
Train ze sinds kort weer apart.

Ik train nooit met machines (behalve leg extension), dus wat grip betreft worden ze wel genoeg meegetraind eigenlijk. maar ben dus toch weer wat extra werk gaan doen voor de onderarmen, eens kijken of ze nog wat harder willen groeien. Ze lopen niet achter, maar dikke onderarmen is wel mooi vind ik zelf.
 
train ze wel apart omdat ik vindt dat dat erbij hoort en ik vindt popeye onderarmen
gaaf (met tattoo).
 
ik train ze apart omdat ze van nature erg dun zijn/waren :D
 
Ik train ze (nog) niet omdat ze gewoon lekker mee groeien. Als ze niet meer groeien door andere oefeningen ga ik ze wel apart pakken denk ik.
 
hangt toch puur af van je lichaam ... onderarmen verschillen heel erg van ene persoon tot andere in verband met ontwikkeling
 
Ik train m'n onderarmen op mijn bicep dag. Ik doe dan:

4x Hammer Curl
4x Wrist Curl
4x Reverse Wrist Curl
 
Ik heb wel al redelijk flinke onderarmen en veel kracht erin, maar omdat ik ze toch nog dikker wil train ik ze appart.
Op de rugdag merk ik wel dat ze moe worden, maar niet zodanig dat ik ze de dag erna voel.
Dus aanpakken die hap.
Ik doe wristcurl, reverse wristcurl, hammercurl of reverse bicepcurl en griptraining hangen aan een hand zo lang mogelijk en dit 3 of 4 keer afwisselen.
 
bs om je onderarmen apart te trainen. Met oefeningen als deadlift met bovengreep en dat soort oefeningen, train je je grip en je onderarmen ook
 
Back
Naar boven