MuscleMeat

onderarm/elleboog blessure

Bezoekers in dit topic

fitfree

Novice
Lid geworden
26 feb 2016
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Goedemiddag,

Loop dus al een !anderhalf jaar met een vervelende blessure aan de onderarm/elleboog. Sowieso zijn alle spieren in onderarm aangespannen tot aan m'n pols, en voelt mn ellepijp als ik er over heen wrijf ook niet prettig. Ook een raar heel redelijk pijnlijk knakje in de pols als ik de hand draai. Ook wel typisch. Maargoed, punt waar ik echt last mee ervaar is bijvoorbeeld biceps trainen en triceps; een zeurderig gevoel aan de achterkant van de elleboog richting de hand. Zelfde met bijvoorbeeld bankdrukken. Heb dit gevoel al met dumbells van 4kg. Ben onderhand al langs twee fysiotherapeuten geweest die de boel los hebben lopen maken dmv massage en dry needling, maar dit heeft niet geholpen. Ook is er een rontgenfoto en een mri scan gemaakt van de elleboog, waar los van een heeeel klein oneffenheetje op het bot niets te zien was. Dit kleine oneffenheetje kon de klachten overigens absoluut niet verklaren, en het heeft dan ook geen zin die weg te halen volgens de orthopeed. Ben 7 weken geleden geopereerd aan een gescheurde biceppees en de orthopeed heeft me gezegd het 6 weken te willen aankijken of het misschien een uitstraling uit m'n schouder is. Weet zelf wel dat dit niet zo is gezien de klachten al anderhalf jaar achter elkaar ongeveer precies stabiel zijn. Ben bang dat hij het gaat schuiven op 'gewoon een zwakte' in je elleboog, niets aan te doen. Hier neigde hij namelijk al naar toe. Maargoed, ben niet van plan te stoppen totdat het duidelijk is en opgelost, want het belemmert me behoorlijk in m'n prestaties! 3 maanden rust ook al gehad (ivm operatie), heeft ook geen invloed gehad. Iemand enig idee waar het probleem zou kunnen liggen?
 
Heb je al eens gekeken naar a.r.t. (active release technique)?
Heb zelf ook last van de elleboog en onderarm en a.r.t. verlicht de klachten aanzienlijk
 
Heb je al eens gekeken naar a.r.t. (active release technique)?
Heb zelf ook last van de elleboog en onderarm en a.r.t. verlicht de klachten aanzienlijk

 
Back
Naar boven