Fitness Seller

Onderarm last (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
12 mrt 2016
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Als ik met dumbells etc, bezig ben begin ik last te krijgen van mijn linker onder arm, dichtbij mijn pols. Weet iemand een oplossing om er geen last meer van te krijgen?
 
Heb je het met elke oefening?
Wanneer is het begonnen en hoe? Bijv. tijdens een oefening?
Misschien een tennis/golfers elleboog?
 
Heb je het met elke oefening?
Wanneer is het begonnen en hoe? Bijv. tijdens een oefening?
Misschien een tennis/golfers elleboog?
Ik train elke dag paar uur, ik denk overtraining, ik heb het al een week of 2a 3.
 
Overbelasting. Je moet dus even rust nemen. En niet meer elke dag een paar uur gaan trainen want dat slaat nergens op gaat je meer kwaad dan goed doen.
 
8 hour arm workouts, whatever it takes!!
 
Ik heb het zelf ook een.tijdje gehad nadat ik lange tijd erg intensief me armen trainde, het ging na zo'n drie weken rustiger aan te trainen weg
 
Heb je het met elke oefening?
Wanneer is het begonnen en hoe? Bijv. tijdens een oefening?
Misschien een tennis/golfers elleboog?

Tennis/ golfers elleboog zit dichter mij de elleboog. Ik heb zelf 2 tennis ellebogen en doe daarvoor flexbar oefeningen, wat enorm helpt.

Mike Willemsen Ik denk dat je dat je gewoon een tijdje rustig aan moet doen en eventueel bij sommige oefeningen een wristwrap of wat verband gebruiken voor versteviging. Ik heb dit ook weleens gehad en bij mij was het na een paar weken over.
 
Minder hard knijpen in je dumbbels, polsen recht houden, en de stang niet op het bot laten rusten maar op het stuk vlees bij je duim
 
Ik heb het vaak bij mijn elleboogaanhechting. Soort tennisarm gevoel. Balen. Ik heb lifthooks die redelijk goed helpen, maar nog niet alles wegnemen.
Zijn Elbow Support straps voor tennisarm ook geschikt voor gewichtentaining?
 
Ik train elke dag paar uur, ik denk overtraining, ik heb het al een week of 2a 3.

beetje teveel van het goeie lijk me.. hou je nooit vol voor een lange tijd. Je kan beter rust pakken en daarna je trainingen doseren, teveel trainen veroorzaakt altijd overbelasting.. Ik loop vaak hard met in elke hand een halter van 5 tot 10 kilo en die onderarm pijn is herkenbaar..

met lichtere oefeningen word je ook bissa
 
Back
Naar boven